Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:10:20 GMT

برنامه سفر حریف استقلال به تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۳۴۲

برنامه سفر حریف استقلال به تهران

تیم فوتبال رایکا بابل صبح فردا (سه شنبه) عازم تهران خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، کاروان تیم فوتبال رایکا بابل متشکل از ۱۸ بازیکن، اعضای کادرفنی و پشتیبانی صبح فردا به سمت تهران عزیمت خواهد داشت و در هتل المپیک اسکان خواهند گرفت.

 

بابلی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درحالی‌که رحمان رضایی سرمربی رایکا در تلاش برای انجام یک بازی دوستانه بیشتر با حریفان حاضر در تهران بود و با تیم‌های پیکان، سایپا، گل گهر، مس رفسنجان، بادران و شاهین بوشهر نیز مذاکراتی برای انجام بازی دوستانه در روز جمعه داشت، باتوجه به تعطیلی تمرینات این تیم‌ها در روز جمعه، بابلی با انجام یک بازی دوستانه مقابل استقلال، به شهرشان بازخواهند گشت.

رایکا بابل دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال را جریمه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رأی خود را درباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال تهران صادر کرد. در این رأی آمده است:

«درباره گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر شده است، هر چند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است، در نتیجه، فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 71 و 113 مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان، موضوع دادنامه شماره 3096 مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در مورد این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود».

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی درحالی این رأی را صادر کرد که دروازه‌بان استقلال روز گذشته از این کمیته و همینطور نیروی انتظامی دلجویی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است