Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:14:51 GMT

ویزای اختصاصی چین؛ این بار برای هافبک سابق بارسا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۴۲۷

ویزای اختصاصی چین؛ این بار برای هافبک سابق بارسا

رسانه های چینی خبر دادند که پائولینیو نیز با دریافت ویزای اختصاصی دولت چین، اجازه ورود به این کشور را پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ فوتبال چین چهارمین ماه تعویق را آغاز کرده و مشخص نیست که چه زمانی این مسابقات برگزار خواهند شد. مهم ترین مشکل بعد از شیوع ویروس کرونا، قانون منع ورود افراد خارجی به کشور چین بود که حالا با طرح ویزای اختصاصی حل و فصل شده اما همچنان بسیاری از بازیکنان اجازه ورود به کشور را پیدا نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از بازیکنان خارجی شاغل در سوپرلیگ چین، پائولینیو ستاره برزیلی و سابق بارسلونا است که حالا با همین ویزای اختصاصی توانسته به کشور بیاید اما هموطن او اندرسون تالیشکا وضعیت متفاوتی را دارد و چینی ها موفق به بازگرداندن وی نشده اند.

 

باتوجه به این که تالیشکا در ایالتی از برزیل با وضعیت قرمز حضور دارد، اجازه سفر را پیدا نکرده و مشخص نیست و شاید همین موضوع باعث جدایی وی از گوانژو اورگراند شود.

پائولینیو چین گوانگژو اورگرانده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پائولینیو چین گوانگژو اورگرانده ویزای اختصاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان عملیاتی‌کردن مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری، تحقق شعار سال و تقویت اقتصاد دریا محور را سه اولویت مهم استان در سال جاری معرفی کرد.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای تحقق شعار سال، گفت: شعار سال باید منتج به راهبردهایی شود که همیشه در اولویت مدیران باشد و همه ساله تکرار شود.

استاندار هرمزگان همچنین از امضای میثاق‌نامه‌ای به عنوان نقشه راه و تکالیف و تعهدات در هر حوزه بین استاندار و مدیر دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: همه مدیران متعهد هستند که بر اساس میثاق‌نامه‌ای که در اسفندماه سال گذشته جمع‌بندی و امضا شده است توسعه استان را دنبال کنند.

دوستی با تاکید بر لزوم تعریف ساختاری قوی برای مدیریت پروژه در دستگاه‌های اجرایی استان؛ عنوان کرد: احداث ۶۰۰ کلاس درس، آبرسانی به بیش از ۱۱۰ روستای فاقد منبع آب شرب پایدار، تلاش برای تکمیل سه بیمارستان در دست احداث استان، تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان و تعیین تکلیف دانشکده‌های نفت، شیمی و فولاد از جمله اولویت‌هایی است که طی سال جاری دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در سال جاری علاوه بر اعتبارات، تسهیلات نیز بر اساس میثاق‌نامه‌ها به پروژه‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد و هر دستگاه مجموع پروژه‌هایش در قالب یک کلان پروژه رصد خواهد شد.

استاندار هرمزگان مردمی‌سازی اقتصاد را دیگر اولویت جدی استان دانست و گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند راه‌هایی برای ورود دادن مردم به اقتصاد بیابند و یک نفر را نیز در دستگاه خود به عنوان متولی این امر قرار دهند.

دوستی با تعریف اتصال شهرک‌های صنعتی استان به گاز شهری به عنوان اولویتی مهم در سال جاری اظهار کرد: با این کار بخش عمده‌ای از فساد موجود در سوخت مایع حذف خواهد شد و قاچاق سوخت کاهش خواهد یافت‌.

وی افزایش سهم هرمزگان در ترانزیت بین‌المللی را از دیگر اولویت‌های سال جاری استان دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم بایستی تعداد مراکز خدمات رفاهی استان را افزایش و کیفیت آن‌ها را ارتقا دهیم.

کد خبر 6083934

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • تاج: لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است
  • VAR چینی در لیگ برتر ایران