Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زنجان، علیرضا فیروزفر صبح امروز در نشست هیئت‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: «امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم ۹۹ - ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان (واحدها و مراکز و آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای سما) که مقرر بود از تاریخ ۲۴ خرداد به‌صورت حضوری برگزار شود تا ۳۱ خرداد به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اضافه کرد: «همچنین با توجه به تقاضای مکرر دانشجویان، دغدغه والدین، وضعیت شیوع بیماری در استان زنجان و تصمیم ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امتحانات واحدها، مراکز و آموزشکده‌های سما نیز به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: «امتحانات غیرحضوری مقاطع کاردانی تا کارشناسی‌ارشد این دانشگاه از دوم تا ۲۶ تیر و مطابق برنامه اعلام شده توسط واحدها و مراکز خواهد بود.»

فیروزفر با اشاره به برگزاری امتحانات دانشجویان دوره دکتری چنین توضیح داد: «امتحانات مقطع دکتری تخصصی از ۳۱ خرداد تا ۶ تیر با محور استادان به‌صورت ارزیابی مستمر و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

167 / 167 امتحانات مجازی دانشگاه آزاد زنجان علیرضا فیروزفر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات مجازی دانشگاه آزاد زنجان دانشگاه آزاد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد