Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صالحی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۹۶ مورد تخلف به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه گران‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه از مهم‌ترین تخلفات کشف‌شده است، افزود: پرونده این تخلفات برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با تأکید بر اینکه مقابله با گران‌فروشی در دستور کار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: قیمت‌های ۱۰۰ قلم کالا به‌صورت روزانه رصد می‌شود و با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان به‌صورت مستمر بر قیمت‌ها در بازار نظارت می‌کنند.

صالحی بابیان اینکه عموم مردم می‌تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند، تأکید کرد: در صورت احراز تخلف مطابق با قانون با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

کد خبر 4950221

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان حمید صالحی نظارت و بازرسی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها بیرجند گرگان زلزله یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.


 

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد