Web Analytics Made Easy - Statcounter

شارلی انویه تکیه با بیان اینکههمت و غیرت بالا و ستودنی معلمان ارجمند در مسیر آموزش و تربیت جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان ایران و علی رغم مقابله با تبعات و تأثیرات بیماری کرونا حداقل وقفه در فرآیندهای آموزش این نوجوانان و جوانان با استعداد و با انگیزه را برنتافته، اظهار کرد: از این رو بر همه دست اندرکاران من جمله دو نهاد مهم مجلس و دولت ضروری و الزامی است، تا از باب تکریم و قدرشناسی و ارج نهادن به مقام والای معلمان شریف و فداکار به ویژه طرح های معیشتی که اجرای کامل طرح همسان سازی حقوق همه بازنشستگان و نظام رتبه بندی معلمان از حداقل های آن به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بازنشستگان را فراموش نکند

نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمرکز و اهتمام ویژه ورزیده و برنامه هایی مهم که در شأن آنها تلاش نمایند. اجرای مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت با گلایه بازنشستگان مواجه شده و نسبت به تبعیض در نحوه اجرای آن ناخرسند هستند، زیرا آنان معتقدند هدف این طرح که رفع تبعیض و رعایت عدالت بین شاغلان و بازنشستگان بود که تحقق نیافته است، دولت بازنشستگان را فراموش نکند و به تعهدات خود عمل کند.

 

وی یادآور شد: قانون همسان‌سازی به صورت نصفه و نیمه اجرا شده است و بخشی از مشمولان این قانون از مزایای آن برخوردار نشده اند. امسال انتظار بازنشستگان بسیار طولانی شده است، آنها در سومین ماه از سال جدید، دیگر از وعده و وعیدها و ارقام متناقص و بی پایه ای که هر روز رسانه ای می شود، خسته شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همسان سازی روی هواست و تکلیفش هنوز روشن نیست. تورم، گرانی و هزینه های بالای زندگی برای ریش سفیدان جامعه ما مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است و حقوق کم بازنشستگی جواب گوی مخارج زندگی را نمی دهد. مجلس با تمام قدرت به موضوع ورود خواهد کرد تا ریش سفیدانمان زندگی راحت تری را تجربه کنند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.

ایلنا در گزارشی نوشت: بازنشستگان کشوری و لشگری ضمن ابراز نگرانی از چندوچون اجرای متناسب‌سازی، خواستار اجرایی شدن آن از اردیبهشت شدند؛ آن‌ها می‌گویند تکلیف قانون، اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است.

با این حال، فعالان صنفی بازنشستگان می‌گویند: پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیش‌نویس آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی در مرحله نهایی است. پس از نهایی شدن این آیین‌نامه، بایستی برای اجرا ابلاغ شود؛ در مرحله‌ی بعد، احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897633

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟