Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@11:12:59 GMT

خرید عمده کولر گازی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۷۵۴

خرید عمده کولر گازی

به گزارش افکارنیوز،

هیچ چیز جذاب ترین از این نیست که کولر گازی مصرفی خود را به قیمت عمده خرید کنید، و چندین میلیون هزینه کمتری بپردازید، اگر قصد خرید عمده کولر گازی را دارید حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

از پر فروش ترین کولر گازی هایی که توسط نوین مارکت وارد ایران میتوان به کولر گازی های برند اجنرال، بوش، ال جی، گری و سامسونگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت کولر گازی عمده کولر گازی 

فروشگاه نوین مارکت وارد کننده بدون واسطه لوازم خانگی برند، مخصوصا کولر گازی میباشد، این شرکت با سابقه ی درخشانی که دارد به یکی از فروشگاه های مورد علاقه و اطمینان مشتری ها میباشد.

به دلیل فروش بدون واسطه کولر گازی، شما میتوانید سفارشات کولر گازی خود را به هر تعداد که بود؛ با قیمت عمده (تضمین کمترین قیمت) در نوین مارکت سفارش دهید.

در نظر داشته باشید، کلیه محصولات فروشگاه نوین مارکت دارای ضمانت اصالت کالا میباشند، این یعنی شما میتوانید با خیالت راحت و بدون نگرانی بابت تقلبی بودن کولر گازی ها به نوین مارکت اعتماد نمایید.

نوین مارکت طرح های تخفیفی ویژه ای برای خریداران عمده کولر گازی در نظر دارد.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی novinmarket.com مراجعه فرمایید، و سپس با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

فروشگاه نوین مارکت برای خریداران عمده کولرگازی تخفیفات ویژه نیز در نظر دارد پس شما برای خرید عمده کولر گازی میتوانید با مشاوران این شرکت تماس بگیرید.

 

خرید عمده کولر گازی اینورتر کم مصرف 

نسل جدید کولر گازی های برند همچون کولر گازی های اجنرال و بوش، با داشتن قابلیت اینورتر یکی از مشکلات کولر گازی که مصرف انرژی برق بالا بود را حل کرده است.

شرکت نوین مارکت با مزیت وارد کردن کولر گازی های خود به صورت مستقیم کولر گازی های نسل جدید اینورتر را بدون واسطه وارد میکند و با کمترین قیمت به دست مشتری میرساند.

 

خرید حرفه ای کولر گازی با چاشنی مشاوره 

خرید حرفه ای، یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید کولر گازی میباشد.

با توجه به تفاوت بین مدل های کولر گازی و همچنین سایز بندی های مختلف باید در خرید کولر گازی خود دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید لذت داشتن یک کولر گازی مناسب با فضای خود را تجربه کنید.

از جمله از انواع کولر گازی میتوان به کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت، کولر گازی ایستاده و کولرگازی پرتابل اشاره کرد.

 

کولر گازی ایستاده بیشتر برای فضاهایی با متراژ بالا مانند کافه رستوران ها و تالارها مورد استفاده قرار میگیرد.

و کولر گازی پرتابل برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب ها استفاده میشود و به دلیل قابل حمل بودن این مدل از کولر گازی محبوبیت خاصی دارد.

 

کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت رایج ترین و پر فروش ترین مدل کولر گازی میباشد که بیشتر برای خانه و شرکت ها استفاده میشود.

 

خرید کولر گازی تکی به قیمت عمده 

خبر خوب برای عموم مردم این که، فروشگاه نوین مارکت، در طرح ویژه ای که در نظر گرفته است، با تمامی خریداران خرد؛ که ممکن از فقط یک کولر گازی نیاز داشته باشند نیز به قیمت عمده حساب مینماید.

 

لذا در صورتی قصد خرید کولر گازی را دارید این بهترین فرصت برای خرید کولر گازی به قیمت عمده از فروشگاه اینترنتی نوین مارکت بانه میباشد، این فرصت را از دست ندهید.

 

برای خرید عبارت نوین مارکت کولر گازی را در گوگل سرچ کنید وارد سایت نوین مارکت شوید و سپس با کارشناسان فروش، جهت دریافت مشاوره و خرید تماس بگیرید.

 

 

منبع : novinmarket.com    

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خرید کولر گازی کولر گازی کولر گازی ها قیمت عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟

ایتنا - بررسی آخرین بروزرسانی قیمت‌ها در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده از برندهای مختلف طیف متنوعی از قیمت‌ها را از حدود چهار تا بیست میلیون تومان در بر می‌گیرند.
در بخش میان‌رده‌های اقتصادی، گوشی‌هایی چون گلکسی A05s سامسونگ با قیمت 4.7 میلیون تومان و ردمی A2 پلاس شیائومی با قیمت 3.8 میلیون تومان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌روند.

در رده میان‌رده‌های متوسط قیمت، گوشی‌هایی مانند گلکسی A15 سامسونگ با 5.8 میلیون تومان، ردمی A3 با 5.4 میلیون و ردمی 13C با 6.3 میلیون تومان جای می‌گیرند.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشید، می‌توانید از میان‌رده‌های امسال شیائومی و سامسونگ یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

پوکو X6 پرو با قیمت 18.5 میلیون تومان و ردمی نوت 13 پرو پلاس با 23 میلیون تومان از گوشی‌های جذاب این بخش هستند. همچنین گلکسی A54 سامسونگ با 16 میلیون تومان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به برند اپل نیز آیفون 13 با قیمت 40 میلیون تومان و آیفون 13 پرو مکس با 120 میلیون تومان از گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

کارشناسان معتقدند انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب نیازمند در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف از جمله میزان بودجه، اولویت‌های کاربری و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است. آنها توصیه می‌کنند که علاوه بر قیمت، به مشخصات فنی گوشی نیز توجه کافی شود تا محصول انتخابی در نهایت رضایت کاربر را تامین کند.

با وجود تنوع قابل توجه در عرضه گوشی‌های میان‌رده، به نظر می‌رسد موبایل‌های شیائومی و سامسونگ همچنان از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار باشند. این محبوبیت را می‌توان در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار مشاهده کرد که غالبا توسط برندهای یادشده تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!