Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@15:57:56 GMT

صادرات گاز ایران در انتظار تعمیر خط لوله ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۹۶۸

صادرات گاز ایران در انتظار تعمیر خط لوله ترکیه

 

  سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به سوالی درباره دلیل توقف صادرات گاز ایران به ترکیه، ازسرگیری صادرات را نیازمند پایان تعمیر خط لوله گاز در خاک ترکیه دانست.

به گزارش عصرایران، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود ادامه داد: علت قطع صادرات فعلی ما به ترکیه ظاهراً یک اقدام تروریستی بوده که در خاک ترکیه اتفاق افتاده و صدور گاز ما را به آنجا مختل کرده است اما قطعاً دلایل اقتصادی یا سیاسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ندارد.

وی افزود: اکنون طرف مقابل است که باید هرچه سریعتر نسبت به ترمیم این انفجار اقدام کند. فکر می‌کنم پیگیری ها انجام شده و احتمال دارد به عنوان یکی از محورهای مذاکرات جناب آقای دکتر ظریف، در این سفر این مسئله هم مطرح شود.

موسوی توضیح داد: امیدواریم هرچه زودتر خطوط تعمیر شوند و صادرات گاز ایران به کشور همسایه، ترکیه از سر گرفته شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0034nC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت خارجه ایران ترکیه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در م

به گزارش مشرق ناصر کنعانی روز پنجشنبه در صفحه وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایت نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دولت های ملی و مجامع و نهادهای سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند. آیا به مسئولیت انسانی، قانونی و تاریخی خود عمل خواهند کرد؟

گفتنی است فرانچسکا آلبانیزی گزارشگر ویژه سازمان ملل در سرزمین های اشغالی در بخشی از گزارش خود گفت: نزدیک به ۶ ماه از حمله بی امان اسرائیل به غزه اشغالی می‌گذرد، این‌ وظیفه من است که در مورد هولناکترین چیزی که بشریت قادر به انجام آن است گزارش دهم و یافته های خود را ارائه دهم: "آناتومی یک نسل کشی".

دیگر خبرها

  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم)
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم)