Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:58:50 GMT

اجلاس سران آستانه به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۰۳۹

اجلاس سران آستانه به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ‌محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیئتی به ترکیه سفر کرده است، در دیدار با «مولود چاووش اوغلو»  همتای ترکیه ای خود با ابراز همبستگی و حمایت در مبارزه با پاندمی کرونا و تبعات آن، در زمینه بررسی راه‌های جبران کاهش تجارت بین دو کشور طی چهار ماه گذشته به‌دلیل مقررات محدود کننده کرونا نیز با همتای خود به تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در این دیدار  بر ضرورت از سرگیری صادرات گاز و تعمیر و بازسازی‌ بخش آسیب دیده خط لوله گاز تاکید کرد.

توافق برای برگزاری اجلاس سران آستانه به‌صورت مجازی در هفته های پیش رو و سپس برگزاری اجلاس حضوری در تهران در اولین فرصت ممکن،  مسائل سوریه، یمن، لیبی و مبارزه با تروریسم از دیگر موضوعات مورد گفتگوی وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در دو دور گفتگوی انجام شده بود.

کد خبر 4950302 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف مولود چاووش اوغلو ترکیه سوریه یمن مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی ویروس کرونا خبرگزاری مهر هیئت دولت شورای نگهبان ایران سید عباس موسوی اسحاق جهانگیری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد