Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید محمدی فاز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرز باجگیران با کشور ترکمنستان نیز با توجه به تردد اندک کامیون‌ها امکان ضدعفونی ناوگان باری به صورت دستی و توسط کارکنان پایانه وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر خلف وعده ترکمنستان برای بازگشایی مرزها در روز ۲۱ خرداد ماه گفت: این موضوع را از مسوولان محلی وزارت امور خارجه پیگیری کنید و تا جایی که ما مطلع هستیم این امر از سوی وزارت امور خارجه و مسوولان ترکمنستان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی درباره مرز دوغارون با افغانستان نیز افزود: تردد کامیون‌ها از این مرز در جریان است اما ورود مسافر به ایران جز تجار افغانستانی و رانندگان کامیون انجام نمی‌شود و ورود اتباع ایرانی و افغانستانی از ایران به این کشور همسایه بدون مشکل در جریان است.

افزایش ساعات کاری در مرز دوغارون

وی با توجه به ازدحام چند روز گذشته کامیون‌ها در مرز دوغارون ادامه داد: با برگزاری جلسه هماهنگی ادارات مستقر در مرز ساعات کاری در این مرز با افزایس ۲ ساعته از هفت تا ۱۹ تعیین شده است و با این تصمیم ازدحام کامیون‌ها رفع شده و تردد به روال عادی بازگشته است.   

محمدی فاز گفت: ازدحام و معطلی کامیون‌ها به خاطر افزایش میزان بار پدیده مقطعی است که هرازگاهی در این مرز روی می‌دهد و با همکاری عوامل مرزی رفع می‌شود.

خراسان رضوی از دوغارون با کشور افغانستان و از  سرخس، باجگیران  و لطف آباد با کشور ترکمنستان هم مرز است.

برچسب‌ها مرز باجگیران ترکمنستان سرخس وزارت امور خارجه درگز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز باجگیران ترکمنستان سرخس وزارت امور خارجه درگز مرز باجگیران ترکمنستان سرخس وزارت امور خارجه درگز کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی