Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:47:39 GMT

۲۵۰ مدافع سلامت شهرستان خرم آباد تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۸۴۸

۲۵۰ مدافع سلامت شهرستان خرم آباد تجلیل می‌شوند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۲۵۰ نفر از مدافعان سلامت در شهرستان خرم آباد که در مبارزه با بیماری کرونا موثر بودند،تجلیل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ دوم پاسدارعبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: طبق دستور سردار کشکولی فرماندهی سپاه استان لرستان، از کادر درمان استان که در مبارزه با کرونا  موثر بودند توسط جامع بسیج جامعه پزشکی استان تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان توسط مراکز بهداشت درمان و سپاه استان از تعدادی مدافعان سلامت که در مبارزه با بیماری کرونا موثر بودند شناسایی و انتخاب شده اند که از مدافعان سلامت بیمارستان عشایر، شهید مدنی، شهید رحیمی، تامین اجتماعی، مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، مراکز بهداشت و درمان نواحی و پرسنل سپاه در دانشگاه علوم پزشکی که در خدمات رسانی به بیماران کرونایی موثر بوده‌اند از طرف فرمانده سپاه استان تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: تجلیل از مدافعان سلامت در سراسر استان انجام می شود و در هر مرکزی توسط یکی از اقشار بسیج با هیئت اندیشه ورز از مدافعان سلامت در شهرستان خرم آباد تجلیل  صورت می گیرد که در شهرستان خرم‌آباد از ۲۵۰ نفر مدافعان سلامت تجلیل می‌شود.

ملک آرا با اشاره به بحث خدمات رسانی به مناطق عشایری در سطح استان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت مشارکتی برنامه‌هایی برای مناطق محروم و عشایری استان در نظر گرفته شده که در اولین برنامه توسط دانشگاه علوم پزشکی در مناطق عشایری شهرستان پلدختر صورت گرفت و در دومین برنامه در مناطق عشایری شهرستان دلفان که روز ۲۷ و۲۸ خرداد ماه در این مناطق خدمات تخصصی، عمومی، خدمات غربالگری و شناسایی بیماران و ارجاع آنها به مراکز تخصصی جهت پیگیری درمان و شناسایی بیماران صعب العلاج صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این برنامه تا پایان سال در مناطق عشایری استان لرستان به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: از مدافعان سلامت که در مبارزه با بیماری کرونا نقش آفرینی کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم خیرین در این راه مثل همیشه پای کار باشند و کمک کنند تا بتوانیم در خدمات رسانی به مناطق محروم و کمک به بیماران محروم که توان مالی ندارند خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی مدافعان سلامت شهرستان خرم آباد مناطق عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان