Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی گفت: باتوجه به اینکه پیش‌بینی شده در اوایل پاییز باز هم شاهد پیک و اوج بیماری کرونا باشیم لذا حتما باید اقلام موردنیاز را برای چندماه آینده در استان ذخیره داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ محمد قاسمی در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان قزوین که ظهر امروز(دوشنبه) در سالن جلسات دادسرای عمومی برگزار شد، با اشاره به اینکه متاسفانه همیشه مشکل توزیع در محصولات و کالاها وجود دارد، اظهار کرد: باید سیستم توزیع ما اصلاح شود چراکه به تولیدکننده و مصرف کننده ضربه وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی درباره تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در استان افزود: نظارت بر تولید، تهیه مواد اولیه و رعایت استانداردهای لازم در تولید این اقلام مهم است.

دادستان مرکز استان ادامه داد: نکته دیگر بحث توزیع موادضدعفونی‌کننده، ماسک و اقلام بهداشتی است که باید پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای آینده انجام شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: باتوجه به اینکه پیش‌بینی شده در اوایل پاییز باز هم شاهد پیک و اوج بیماری کرونا باشیم لذا حتما باید اقلام موردنیاز را برای چندماه آینده در استان ذخیره داشته باشیم.

توزیع نهاده‌های دامی خارج از شبکه دولتی معنی ندارد

قاسمی درباره دستور جلسه دوم که بحث بررسی وضعیت واحدهای مرغداری بود، یادآور شد: ما مشکل جوجه‌ریزی نداریم و مشکل اصلی در توزیع نهاده‌ها است که در این زمینه معضل وجود دارد.

وی بیان کرد: وقتی دولت شبکه انحصاری توزیع نهاده‌ها است، این معنی ندارد که نهاده‌ای خارج از شبکه توزیع شود و این امر هم به تولیدکننده و هم مصرف‌کننده ضربه می‌زند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: بحث دیگر مربوط به آزادسازی است؛ از آنجایی که بخش عمده مصرف پروتئین مردم مرغ و فرآورده‌های آن است نیز باید تدبیری اندیشیده شود تا با آزادسازی دچار مشکل نشویم و تبدیل به بحران نشود.

این مقام مسئول عنوان کرد: مسئله دیگر هم هزینه‌های حمل نهاده‌ها است که با وجود بارنامه اما مشکلاتی وجود دارد و تفاوت قیمت بالایی در دریافت کرایه توسط رانندگان وجود دارد که باید با نظارت جدی این مشکل حل شود.

جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز در معادن شن و ماسه 

قاسمی درخصوص دستور جلسه سوم که در رابطه با مشکلات معادن شن و ماسه در استان بود، اظهار کرد: خلا و فاصله بالایی در نرخ کالا از زمانی که تولید می‌شود تا زمانی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، وجود دارد.

وی تاکید کرد: راننده فقط حمل کننده است و نباید نرخ تعیین کند و در این حوزه دخالت داشته باشد؛ نظارت‌های جدی باید در این زمینه وجود داشته باشد و قیمت‌ها واقعی شود.

دادستان مرکز استان گفت: نکته دیگر در حوزه شن و ماسه بحث برداشت‌های غیرمجاز است که بر اثر عدم قیمت‌گذاری واقعی منجر به این موضوع می‌شود که تاثیر منفی دارد لذا باید اجازه خروج این محصول از استان داده نشود و به طوری جدی نظارت صورت گیرد.

قاسمی تصریح کرد: ما دو وظیفه مهم حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده را داریم و باید موانع جهش تولید را برطرف کنیم و از طرفی هم مصرف‌کننده متضرر نشود و کالا با کیفیت و قیمت مناسب به دست او برسد.

وی در پایان بیان کرد: در حوزه تولید نیز بخشی دستگاه‌های اجرایی و بخشی هم تشکل‌ها هستند که باید کمک کنند و در سال “جهش تولید” به پیام مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مصرف کننده شن و ماسه نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند