Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی حق وردیلو در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس پیشگیری ناجا در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد در مقطع درجه داری، اقدام به ارزیابی اولیه ۳۰۰ نفر از داوطلبان و متقاضیان استخدام کرده است.

وی افزود: از بین داوطلبان ارزیابی شده تعداد ۶۰ نفر موفق به شرکت در مرحله آزمون علمی و کتبی استخدام شده‌اند که پس از قبولی در این آزمون و طی دوره‌های آموزشی بر حسب نیاز در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما به صورت پیمانی پنج ساله به کارگیری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: داوطلبان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، روز پنجشنبه ۲۹ خرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به هسته گزینش پلیس پیشگیری ناجا واقع در میدان راه آهن، خیابان شوش شرقی، فرماندهی پلیس راه آهن کشور مراجعه کنند.

کارمند حق وردیلو خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی مقطع درجه داری رأس ساعت ۷ صبح روز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ در سالن اجتماعات شهید سپهبد "قاسم سلیمانی" فرماندهی پلیس راه آهن کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4950298

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی آزمون استخدامی پلیس پیشگیری ناجا وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران آتش سوزی اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران آموزش مجازی نیروی انتظامی پلیس پیشگیری ناجا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز