Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرمول یک به طور رسمی از چین درخواست برگزاری ۲ مرحله از فصل جدید این رقابت‌ها در سال جاری را کرد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Motorsport، مدیریت سازمان فرمول یک با ارسال درخواست رسمی به مسئولان کمیته سازماندهی گرندپری چین خواهان بررسی امکان برگزاری 2 مرحله از رقابت‌های سال 2020 در شهر شانگهای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید فرمول یک که قرار بود ماه مارس در استرالیا آغاز شود پس از توقف چند ماهه به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا از اوایل ماه آینده میلادی در اتریش برگزار می‌شود. 2 مرحله فصل جدید فرمول یک به میزبانی اتریش خواهد بود و سپس مجارستان یک مرحله را برگزار می‌کند. 2 مرحله در انگلیس و سپس برگزاری یک مرحله در کشورهای اسپانیا، بلژیک و ایتالیا ادامه تقویم فرمول یک 2020 است.

سازمان فرمول یک چند روز قبل رسماً از لغو کامل گرندپری‌های ژاپن، سنگاپور و آذربایجان در سال 2020 با درخواست این کشورها خبر داده بود. مدیران فرمول یک امیدوار هستند با وجود شیوع ویروس کرونا فصل جدید را به صورت کامل برگزار کنند.

رالی داکار 2021 در مسیری جدید برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فصل جدید فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • ارتقای رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سال جاری
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری