Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ که قرار بود روز جمعه هفته جاری در احمدآباد مستوفی برگزار شود، با تصمیم بخشدار این منطقه لغو شود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، نامه لغو مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در احمدآباد مستوفی در حالی امروز از سوی بخشداری به دبیرخانه فدراسیون ارسال شد که پیش از این نمایندگان فدراسیون جلسات متعدد و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این مسابقات با بخشدار برگزار کرده بودند و آنها با پذیرفتن شرایط میزبانی مسابقات، مقرر کرده بودند اقدامات لازم را جهت برگزاری این مسابقه انجام دهند، اما به یکباره در حالی که فدراسیون آمادگی صد درصدی جهت برگزاری این مسابقات جایزه بزرگ را داشت، با لغو این مسابقه از سوی بخشداری احمدآباد مستوفی روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون دوچرخه‌سواری در نظر داشت با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سه ماهه اخیر مسابقات، برای بالا نگه داشتن سطح آمادگی و انگیزه لازم دوچرخه‌سواران برای مسابقات آتی این جایزه بزرگ را برگزار کند.

اعلام تقویم جدید رقابت‌های دوچرخه‌سواری جهان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری دوچرخه سواری جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی