Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قم :  یونس عالی پور امروز در جلسه ستاد تسهیلات امور زائرین در سالن جلسات استانداری سالروز شهادت امام صادق(ع) و تعطیلات پیش روی این ایام را مورداشاره قرارداد و اظهار داشت: با پایان امتحانات دانش آموزان تعطیلات تابستانی عملاً شروع‌شده است و به  دلیل تعطیلات آخر هفته ممکن است با حجم زائران و مسافران به قم روبرو شویم که در این زمینه لازم است تمهیدات لازم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیندیشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید بر تبدیل تهدیدات به فرصت با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: درعین‌حال که باید با این بیماری زندگی کنیم اما باید همه شرایط را برای حضور زائران و مردم در اماکن مذهبی مهیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال فراخوان برای حضور زائران در استان به دلیل شرایط کرونایی نیستیم اما اگر زائری در ایام قصد سفر به شهر مقدس قم را داشت در خدمت او بوده و باید با در نظر گرفتن شرایط  تمامی امکانات لازم را برای حضور زائران در استان فراهم کنیم.

عالی پور در ادامه با تأکید بر لزوم رعایت موازین بهداشتی بر نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی و لزوم نظارت بر آن‌ها ابراز کرد: در این ایام پیش رو از مسئولان و مدیران استانی می‌خواهیم هرکسی  بر حوزه خود نظارت داشته باشد برای مثال میراث فرهنگی باید بر مجتمع‌های بین‌راهی نظارت داشته باشد و هرجایی که کوتاهی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت عنوان کرد: برای دهه کرامت هرکسی کاری به نیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به‌صورت ویژه انجام دهد.

وی با اشاره به بسته بودن مسجد اصلی مسجد مقدس جمکران و حضور زائران در ایام دهه کرامت در این مکان مقدس گفت: لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که در این ایام، مسجد اصلی در جمکران بازگشایی شود تا مردم راحت‌تر بوده و کمتر اذیت شوند.

عالی پور بیان کرد: چه قدر خوب بود که این امکان فراهم می‌شد که نمایندگان آستان‌های مقدس رضوی و حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به خانواده‌هایی که برای متوفیان کرونایی نتوانستند مراسم برگزار کنند، سرکشی می‌کردند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: باید این موضوع از سوی این آستان‌های مقدس بررسی شود که استان‌هایی که الآن وضعیت سفید دارند نمایندگان آستان قدس رضوی و حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در کنار این خانواده‌ها باشند.

۴۸

کد خبر 1399929

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم حضور زائران امور زائرین دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد