Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:22:36 GMT

اعمال محدودیت های ترافیکی/ هراز و کندوان یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۳۷۱۹

اعمال محدودیت های ترافیکی/ هراز و کندوان یکطرفه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر فردا سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز یک شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه می‌شود.

وی افزود: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۲۹- ۳۰ و ۳۱ خردادماه از کرج به شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از مرزن آباد به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ۲ بامداد روزیکشنبه اول تیرماه ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از آب اسک به سمت تهران یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد در محور سوادکوه، عنوان داشت: تردد تریلی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ خردادماه از شمال به جنوب و بالعکس در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: برابر وضعیت میدانی ترافیک احتمال تغییر یا لغو و یا ایجاد محدودیت‌های جدید متصور است و حاملان مواد سوختی و غذایی و فاسد شدنی از محدودیت مستثنی هستند.

کد خبر 4950505

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قدمی نیروی انتظامی مازندران ترافیک ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان زلزله یاسوج مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲ بامداد روز ساعت ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد