Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:04:52 GMT

قدوس در آستانه جدایی از آمیان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۴۰۹۰

به گزارش ورزش سه، پرسش اصلی درباره نقل‌وانتقال‌های تابستانی ۲۰۲۰ در باشگاه آمیان مربوط به سامان قدوس است. بازیکنی که در فصل اخیر لوشامپیونه ۴ ماه به خاطر محرومیت از سوی کمیته انضباطی فیفا نتوانست برای آمیا بازی کند.

رسانه خبری باشگاه آمیان دراین مورد نوشت: به خاطر سپردن سامان قدوس با دستمزد هنگفتش در صورت سقوط آمیان به دسته پایین‌تر بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیان با سقوط احتمالی‌اش در نقل‌وانتقال‌های تابستانی شاید نتواند سرمایه اولیه ۵ میلیون یورویی برای خرید سامان قدوس که سال گذشته به اوسترشوندس سوئد پرداخت شده بود را دوباره به دست آورد.

آمیان ماه آوریل با تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه مبنی بر نیمه‌کاره ماندن لوشامپیونه به خاطر شیوع ویروس کرونا به دسته پایین‌تر سقوط کرد. سپس دیوان عالی فرانسه با بررسی شکایت باشگاه آمیان خواهان تجدیدنظر فدراسیون فوتبال این کشور درباره سرنوشت لوشامپیونه شد. رئیس این رقابت‌ها نیز چند روز قبل اعلام کرد امکان برگزاری لوشامپیونه با حضور ۲۲ تیم و بازگشت دوباره آمیان وجود ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو