Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر اعتبارات بانک مرکزی با تشریح شرایط دریافت وام ازدواج 50 میلیون تومانی برای هریک از زوجین، گفت: تاکنون 104 هزار و 123 نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایرنا : «شهرزاد دانشمندی» روز دوشنبه درباره پرداخت وام ازدواج به زوجین اظهار داشت: طبق قانون قرار شده در سال جاری کسانی که از یکم فروردین سال 96 تاکنون وام ازدواج نگرفته‌اند، برای هر یک از زوجین 50 میلیون تومان وام با دوره بازپرداخت هفت ساله اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه تاکنون 104 هزار و 123 نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند که مبلغ پرداختی به این افراد 53 هزار و 888 هزار میلیارد ریال بوده است، گفت: 296 هزار نفر نیز در صف هستند که در مراحل مختلف دریافت وام قرار دارند و بعد از تعیین تکلیف مدارک آنها، پرداخت وام انجام می‌شود.
دانشمندی تاکید کرد: از آنجا که قانون‌گذار اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را وام ازدواج تعیین کرده است، هیچ محدودیتی از نظر تامین منابع برای پرداخت وام ازدواج به زوجین وجود ندارد اما زوجین برای تکمیل مدارک باید تسریع کنند و اگر مدارک کامل باشد و ضامن معتبر بیاورند پرداخت وام قطعاً انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام ازدواج پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید