Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:15:03 GMT

اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۲۴۱

اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندهان تیپ ۴۸ فتح بر اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم تاکید کرد.

“امیر رئوف” در این نشست دیدار با فرمانده تیپ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب به درجه سرداری نایل آمدند با تبریک این افتخار افزود: مجموعه سپاه در حوزه ‌های مختلف جنگ سرد و نرم به صدا و سیما به عنوان قرارگاه مقدم جنگ نرم فعالیت دارند همکاری بین این نهادها می‌تواند زمینه رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب و مردم را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حرکت مردمی و جهادی تیپ۴۸ فتح را در کمک به مردم را یادآور شد و تصریح کرد: با وجود اینکه وظیفه قانونی و ذاتی سپاه در حوزه نظامی از جمله دفاع از مرز و بوم کشور عزیزمان در مقابل دشمنان تعریف شده اما در همه موضوعها، حوادث طبیعی و حتی کمک های جهادی به محرومان تیپ۴۸ فتح پیشقراول بوده و خدمات شایان توجهی به مردم داشته است.

سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از زمان ریاست جدید صدا و سیمای شبکه دنا از زمستان ۹۷ تاکنون تعاملات بی نظیر بین صدا و سیما و مجموعه سپاه و تیپ ۴۸ فتح سپاه برقرار شده است بیان کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه می طلبد که نیروها و نهادهای انقلابی بیشتر در کنار هم باشند و با وحدت کامل از انقلاب و ارزش های آن دفاع کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: تیپ۴۸ فتح خارج از وظایف قانونی خود به صورت جهادی همیشه به کمک مردم و دستگاه‌های دولتی و اجرایی شتافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد سپاه فتح صداوسيما جنگ سرد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت