Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:06:30 GMT

شلیک راکت از غزه به سوی شهرک صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۴۸۲

شلیک راکت از غزه به سوی شهرک صهیونیست‌ها

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع صهیونیستی، امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که یک راکت از نوار غزه به منطقه صهیونیستی به فضایی بازی در شهرک «اشکول» (شرق نوار غزه) اصابت کرده است.

طبق این گزارش‌ها، با توجه به اینکه موشک به منطقه باز اصابت کرده، آژیر‌های خطر به صدا در نیامدند.

در این گزارش‌ها همچنین اشاره شده که این اقدام، هیچ کشته یا مجروحی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام در حالی انجام گرفته است، رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در ابتدای ماه جولای قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون پدر سالار افغانستانی ها در ایران حمله راکتی رژیم صهیونیستی شهرک نشینان نوار غزه اکبر طبری محمدعلی کشاورز پروانه سلحشوری پلاسمای خون پدر سالار افغانستانی ها در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام مأموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرک المطله و کفار جلعادی در منطق الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی