Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده ‌انتظامی استان قزوین گفت: پلیس امنیت اقتصادی تا ۱۵ تیرماه سال جاری در استان قزوین راه اندازی خواهد شد تا فضای استان برای محتکران و قاچاقچیان بیش از پیش نا‌امن شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای اجرای وفرامین مقام معظم رهبری انجام می‌دهیم اظهار داشت: نیروی انتظامی استان قزوین برنامه‌های گسترده‌ای برای تحقق شعار جهش تولید تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون در حال ایجاد پلیس امنیت اقتصادی در استان قزوین هستیم و با برنامه‌هایی که برای این پلیس تعریف شده حضور نیروی انتظامی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، گمرک و رصد و پایش تمام کالاها از مبدا تا مقصد پر‌رنگ‌تر از گذشته می‌شود.

فرمانده ‌انتظامی استان قزوین گفت: سال گذشته اقدامات خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا در استان انجام شد و در سال جاری نیز با حضور پلیس امنیت اقتصادی فعالیت‌های گسترده‌تری صورت می‌گیرد.

حاجیان خاطرنشان کرد: استان قزوین محور مواصلاتی 11 استان است و به دلیل داشتن این موقعیت جغرافیایی خاص، پلیس امنیت اقتصادی در استان راه‌اندازی می‌شود تا فضا بیش از گذشته برای قاچاقچیان نا‌امن شود.

گفت‌وگو| از پروژه ساخت شهرک تولید شیرینی سنتی قزوین چه خبر؟گزارش| «سگ‌گردانی» به قزوین رسید / سگ‌گردان‌ها جاده سلامت قزوین را "ناسلامت" کرده‌اند‌تراز تجاری قزوین منفی شد /واردات ‌30 درصد کاهش یافت

وی افزود: برخی از سودجویان در سال گذشته اقدام به احتکار مواد صنعتی و بهداشتی کرده بودند در حالی که نیروی انتظامی انبار محتکران را شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد کرد.

فرمانده ‌انتظامی استان قزوین عنوان کرد: بیش از 182 هزار جفت دستکش و 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در استان کشف شد و تمامی انبارهای مواد بهداشتی نیز مورد رصد و پایش قرار گرفتند.

 امنیت محور توسعه و جهش تولید است

حاجیان با بیان اینکه امنیت محور توسعه و جهش تولید است گفت: امنیت به معنای واقعی کلمه، بسترساز توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه شاخص امنیت در استان قزوین بسیار بالا است افزود: این کلیدواژه حیاتی، کالایی محوری و اساسی شمرده می‌شود زیرا هرکجا که امنیت برقرار باشد، سرمایه‌گذاری نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ش

R7541/P4001/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق تولید ملی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ انتظامی استان قزوین پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت