Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:37:55 GMT

برگزاری رزمایش همدلی و احسان (2) طی روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۰۲۷

برگزاری رزمایش همدلی و احسان (2) طی روزهای آینده

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: با مساعدت بنیاد احسان، رزمایش دوم مؤمنانه ستاد اجرایی طی روزهای آینده در هرمزگان برگزار می‌شود.

منوچهر دانشمند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین شرایط نامطلوب استان هرمزگان، متأسفانه تعداد قابل توجهی از خانوارها دچار مشکل معیشتی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حمایت از این خانوارها حسب دستور ریاست محترم ستاد و همچنین مساعدت بنیاد احسان، وابسته به ستاد اجرایی، در ادامه رزمایش نخست در ماه مبارک رمضان، رزمایش دوم در روزهای آتی برگزار می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به توزیع تعداد 60 هزار قطعه مرغ در رزمایش دوم توسط این ستاد اشاره کرد و گفت: شناسایی خانوارهای مورد هدف از سوی گروهای جهادی همکار انجام می‌شود که در این خصوص از تمامی گروهای جهادی، خیرین، سمن‌ها و فعالان اجتماعی درخواست ثبت گروه و سهمیه در سامانه احسان می‌شود.

دانشمند با اشاره به رزمایش اول در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر حسب وظیفه خیرخواهانه خود همایش همدلی و احسان جهت کمک به نیازمندان را در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش استان هرمزگان هرمزگان احسان هرمزگان رزمایش احسان ماه مبارک رمضان استان هرمزگان امام ستاد اجرایی دانشمند ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین، کورش دهقان اظهار کرد: داده های هواشناسی بیانگر این است که از روز دوشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی وارد استان بوشهر و اوج بارش‌ها روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود : بارش باران از عصر دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود که اوج این بارندگی سه‌شنبه ۲۸ فروردین پیش‌بینی شده است.

دهقان یاد آور شد: شهرستان‌های دیر ، کنگان، عسلویه و جم بیشترین میزان بارندگی را خواهند داشت .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های یادشده و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به هشدار سطح نارنجی در نقاط ساحلی پیش‌بینی لازم برای مقابله با هرگونه بحران انجام شده است.

دهقان گفت: به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام از اسکان و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی