Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:02:47 GMT

انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی در بناب

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۳۴۵

انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی در بناب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امین رفیعی، فرماندار بناب در استان آذربایجان‌شرقی، در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در این راستا دو نفر متهم که از طریق جعل عناوین و مجوزهای ادارات دولتی و شهرداری و با جعل مهر افراد و مسئولان شهرستان اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متهمان با جعل اسناد و تهیه مهر مجعول افراد قصد کلاهبرداری در اشکال مختلف در سطح شهرستان را داشتند، متهمان در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط دستگاه‌های نظارتی شناسایی و دستگیر شدند و تعداد زیادی مهر و اسناد جعلی از محل مخفیگاه آن‌ها کشف و ضبط شد.  

وی در پایان تشریح کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده با جدیت ادامه دارد، متهمان برای سیر مراحل قانونی و اعترافات بیشتر در بازداشت موقت به سر می‌برند.  

کد خبر 522244 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد