Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:34:43 GMT

جزئیات برگزاری ترم تابستان دانشگاه پیام نوراعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۶۸۰

جزئیات برگزاری ترم تابستان دانشگاه پیام نوراعلام شد

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای دستورالعمل نحوه برگزاری ترم تابستان سال تحصیلی 99-98 برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای دستورالعمل نحوه برگزاری ترم تابستان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشدرا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ، انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ تیرماه از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌شود همچنین پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۷ تیرماه در مراکز واحدهای مجری امکانپذیر است.

بنا بر اطلاعیه دانشگاه پیام نور ، دروس نظری قابل ارائه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح کشور منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی استانی یا دفتر آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای) ارائه می‌شود. ارائه دروس در بسترهای دیگر مجاز نیست. به تشخیص رئیس منطقه، حسب ضرورت، ارائه دروس الکترونیکی به صورت  استانی مجاز است.

گفتنی است ، ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نیست و تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس‌ها از تاریخ ۲۴ تیر تا ۲۴ مرداد ماه خواهد بود.

بنا براین گزارش ، دروس قابل ارائه در دوره تابستانی شامل: دروس نظری نیمسال ۶ و بالاتر مقطع کارشناسی پیوسته،دروس نظری نیمسال ۴ و بالاتر  و جبرانی مقطع کارشناسی ناپیوسته، درس جزء سی ام قرآن کریم مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تمامی دروس عمومی مقطع کارشناسی (درس زبان عمومی و فارسی عمومی مقطع کارشناسی صرفاً به صورت کشوری در مرکز آموزش الکترونیکی ۵۳۰۸ ارائه می‌شود)، دروس تربیت بدنی،  ورزش ۱،  دروس تربیت بدنی ویژه و ورزش ویژه برای دانشجویان دارای شرایط خاص مطابق مقررات برای مقطع کارشناسی (در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)، دروس کارآموزی، کارورزی و پروژه مقطع کارشناسی (در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)،دروس دانش پذیری ارائه شده در دفترچه فراگیر نوبت بیستم مقطع کارشناسی ارشد، دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد، صرفاً شامل دروسی که در جدول دروس جبرانی در انتهای برنامه ارائه دروس (ترمی) در هر رشته اعلام شده است همچنین انتخاب دروس ارائه شده با کد مشترک و دارای تاریخ امتحان، برای رشته‌هایی که این دروس در نیمسال‌های پایین‌تر آنها قرار دارد بلامانع است از طرفی دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد می‌باشند (به استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس مورد نظر را از طریق پیشخوان سامانه جامع گلستان در کلیه مراکز  واحدها (در قالب تاریخ‌های اعلام در تقویم آموزشی) درخواست کنند.

گفتنی است ، در برگزاری کلاس‌ها حتی الامکان از عضو مدعو و مدرس مدعو استفاده نشود و همچنین باید به این نکته اشاره شود که دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی‌شود همچنین سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو ۸  واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است به طوری که دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ فقط یک درس معارف) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند. البته مرکز واحد ذیربط قبل از موافقت، نسبت به بررسی سرفصل دروس و اطمینان از واحد‌های باقی مانده دقت لازم را به عمل آورند.
گفتنی است ، رعایت پیش نیاز دروس الزامی است وحذف و اضافه دروس در دوره تابستانی امکانپذیر نیست و برگزاری امتحانات از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۴ شهریور در سه نوبت با ساعت‌های ۸ تا ۱۰، ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ طبق تقویم امتحانات برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ، ارزشیابی دروس مطابق دستورالعمل نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشجویان دانشگاه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دانشجویان دانشگاه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارائه دروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کیش اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط تا ۱۲ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  ثبت نام و مدارک خود بارگذاری کنند.

درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیاد‌های علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل