Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به ارسال ۵۲۱ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان گفت: از این بین ۳۲ اثر به‌عنوان آثار برتر معرفی و از صاحبان این آثار تقدیر شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی مسلمان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 521 اثر در سه بخش مکتوب، دیداری و‌ شنیداری به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان راه یافتند که از این میان از صاحبان 32 اثر برتر در 11 محور تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره هیئت داوران برترین آثار را در بخش‌های مختلف گزارش مکتوب، مصاحبه، یادداشت، مقاله، تیتر، گزارش خبر تلویزیونی، پوستر، مستند تلویزیونی، فیلم کوتاه، عکس خبری، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ و مردمی معرفی کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: بر این اساس برترین‌ها در بخش گزارش مکتوب آرزو کاشی، سارا خدادادی و محسن حسن‌زاده، در بخش مصاحبه الناز ملکی، محدثه عباسی، الهام محصل و مرتضی مزینانی، در بخش یادداشت ناصر مؤمنیان، در بخش مقاله محدثه عباسی و در بخش تیتر سارا خدادای، سید عباد میرمعصومی و الهام محصل معرفی شدند.

مسلمان برترین نفرات در بخش گزارش خبر تلویزیونی مریم نعمتی و حامد داوودی و در بخش پوستر امیرحسین حسن‌زاده معرفی کرد.

اختتامیه جشنواره ابوذر در استان سمنان برگزار می‌شودخبرنگار تسنیم مازندران حائز رتبه‌ برتر در جشنواره ابوذر شد‌کسب رتبه برتر خبرنگاران تسنیم در اختتامیه جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: بر اساس رأی هیئت داوران برترین نفرات در بخش مستند تلویزیونی عباس ایمانیان و محمدحسین خروطی، بخش فیلم کوتاه حسن خورشیدی و در  بخش عکس خبری مسعود محقق، احمد امیراحمدی، مرتضی مطهری‌نژاد و علی ابک معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: نفرات برتر در بخش انیمیشن زهرا مظاهری، بخش موشن گرافیک محمد‌علی یوسفیان، محمد پهلوان، عباسعلی کاشی، بخش نماهنگ محمد پهلوان، میثم یغمایی، مرتضی مطهری‌نژاد، علیجان دائیان و علی اسدی و در بخش مردمی هاشم مشیری بودند.

حسین نورانیان دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان گفت: امسال و در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان تعداد آثار ارسالی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛ در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه 31 فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان،صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان‌، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی http://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان 11 اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند