Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری نایسر بعلت اتصال برق دچار آتش سوزی شد و بخش زیادی از وسایل این منزل در آتش سوخت.

صالح زندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یک باب منزل مسکونی دو طبقه در ناحیه منصل شهری نایسر دچار آتش سوزی شد که پس از اطلاع از طریق سامانه 125 نیروهای پایگاه آتش نشانی نایسر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعلت اتصالی برق این منزل مسکونی دچار آتش سوزی شدکه متاسفانه بخش زیادی از وسایل این خانواده طعمه حریق شد.

زندی گفت: با تلاش آتش‌نشانان، آتش سوزی در طبقه یک این منزل مسکونی مهار و از سرایت آتش به طبقه دوم جلوگیری بعمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام کرد: در این حادثه کسی آسیب ندید ولی طبقه اول این منزل مسکونی دچار خسارات جدی شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی سنندج منزل مسکونی خانواده منزل مسکونی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت

فرماندار نطنز گفت: طی وقوع سیل در شهرستان نطنز هیچگونه خسارت جانی رخ نداد و در برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شد.

محمد عباس ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: از حوالی ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و گزارش‌هایی که به فرمانداری شده بود، روزهای گذشته ستاد پیشگیری از وقوع بحران و حوادث در شهرستان نطنز تشکیل شد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشتند.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.

ظریفی تاکید کرد: هیچ گونه حادثه جانی در این حادثه رخ نداد و به برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شده و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و هیچ کدام از شهرها و روستاها آبگرفتگی شدید ندارند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

ظریفی گفت: هنگام وقوع سیل در محورهای مواصلاتی روستای صالح‌آباد مشکل داشتیم که دستگاه خدمات‌رسان به موقع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها این است که امشب بارندگی‌ها ادامه داشته باشد که دستگاه‌های امدادرسان در آمادگی کامل به سرمی‌برند و هشدارهای لازم به اهالی روستاها و مجموعه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داده شده است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: به مردم هم هشدار داده شده که تردد غیرضروری و در دامنه کوه‌ها و در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی اسکان نکنند.

کد خبر 747277

دیگر خبرها

  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار