Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مصطفی آزادبخت در مجمع روابط عمومی های استان همدان گفت: میزان رعایت مردم همدان در رعایت نکات بهداشتی از میانگین کشوری بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم، مهارت و تلاش کادر پزشکی و درمانی، از طرف دیگر مدیریت خوب پیشگیری از شیوع این ویروس را در استان شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: از تلاش های صدا و سیما و رسانه های استان در زمینه اطلاع رسانی در خصوص مقابله و کنترل شیوع کرونا در استان تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در شکوفایی استعداد دستگاه های اجرایی گفت: روابط عمومی باید پل ارتباطی مردم با رسانه و مدیران باشد.

دکتر طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه از فوت ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا از آغاز شیوع این ویروس در استان همدان خبر داد و افزود: تا امروز ۱۲۲۳ مورد مثبت ابتلا به کرونا در همدان ثبت شده که ۱۰۰۵ نفر بهبود یافته و ۸۸ نفر از بیماران درگیر با کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه در استان همدان وضعیت سفید نداریم، گفت: شهرستان های فامنین، کبودراهنگ و نهاوند در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

طاهری با اشاره به اینکه شاهد افزایش موارد مثبت کرونا در استان هستیم، اظهار داشت: هم اکنون، روزانه ۱۶ تا ۱۸ مورد مثبت کرونا در همدان شناسایی می شود، که کشاورزان بیش از گذشته درگیر کرونا شده اند.

وی از مردم استان خواست؛ همچنان فاصله گذاری های فیزیکی و اجتماعی را رعایت کرده و نسبت به این ویروس بی تفاوت نشوند چرا که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث بحرانی شدن شرایط خواهد شد.

46

کد خبر 1400061

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان روابط عمومی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

کد خبر 845485 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف