Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:37:59 GMT

نمایش ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۸۶۱۹

نمایش ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است روز سه شنبه دستور اجرایی اصلاحات در ساختار پلیس این کشور را امضا کند.

اخبار بین الملل- ترامپ در جمع خبرنگاران گفت: قصد داریم درباره آنچه در ماه گذشته شاهد آن بودیم صحبت کنیم و قرار است راه حل‌هایی ارائه دهیم.

قرار است رئیس جمهور آمریکا در این خصوص کنفرانسی خبری نیز برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ جزئیاتی در خصوص این دستور اجرایی ترامپ منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تغییراتی در ساختار پلیس آمریکا را در پی داشته باشد. دموکرات‌ها و جمهوری خواهان کنگره آمریکا به صورت جداگانه بر روی موضوع ایجاد اصلاحات در ساختار پلیس آمریکا همکاری می‌کنند.

شورای حقوق‌بشر سازمان ملل نیز روز چهارشنبه موضوع «نژادپرستی سیستمی در آمریکا و همچنین خشونت پلیس» این کشور را به طور فوری بررسی می‌کند. هفته گذشته ۵۴ کشور آفریقایی از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در ژنو سوئیس خواستند تا به مسئله نژادپرستی پلیس آمریکا و رفتار‌های خشونت‌آمیز با سیاه‌پوستان این کشور ورود کند. سفیر بورکینافاسو در سازمان ملل خواست تا موضوع نقض آشکار حقوق بشر بر پایه عقاید نژادپرستانه و نیز سرکوب خشونت‌بار معترضان ضد نژادپرستی در آمریکا مورد رسیدگی قرار گیرد.

از سوی دیگر مقامات آمریکایی روز دوشنبه اعلام کردند اداره پلیس نیویورک، که بزرگ‌ترین نیروی پلیس در ایالات متحده است، واحد ماموران لباس شخصی خود را منحل خواهد کرد.

درخواست‌ها برای اجرای اصلاحات در نیروی پلیس آمریکا در پی اعتراضات ضد نژادپرستانه در سراسر این کشور گسترش یافته است. جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی بیست و پنجم ماه مه به دست یک مامور سفیدپوست پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در حالی که برای زنده ماندن التماس می‌کرد، با فشار زانوی مامور پلیس نژادپرست، کشته شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصلاحات پلیس ترامپ آمریکا آمریکا اصلاحات ترامپ پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌شود، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

به گزارش تسنیم، ایالات متحده آمریکا در تاریخ 30 فروردین ماه، مجوز عمومی 44 که معاملات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز در ونزوئلا را مجاز می‌کرد، منقضی دانست. به منظور اجرای یک فرایند منظم پس از انقضای مجوز عمومی 44، ایالات متحده یک مجوز 45 روزه را صادر می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری همچنین اعلام کرد که درخواست‌ مجوزهای خاص را برای ادامه فعالیت‌ها به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شدتعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟