Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار هنگ‌کنگ مخالفان لایحه امنیتی پکن را دشمنان مردم هنگ کنگ خوانده و از آنان خواسته از بد‌نام کردن تلاش‌ها برای این منظور دست بردارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کری لام»، فرماندار هنگ‌کنگ امروز (سه‌شنبه) مخالفان لایحه امنیت ملی پکن در این جزیره خودمختار را دشمنان ملت دانست. 

به نوشته خبرگزاری رویترز، لام امروز در جلسه‌ کابینه از مخالفان این لایحه امنیتی خواست از «بدنام کردن» تلاش‌های پکن برای این منظور دست بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین گفت کسانی که این اقدام پکن را بدنام می‌کنند، دشمنان ملت هنگ‌کنگ هستند. 

لام در صحبت‌های امروز خود در جلسه کابینه گفت: «من از کسانی که از تاکتیک‌های همیشگی برای بد‌نام کردن و بد جلوه دادن این تلاش‌ها استفاده می‌کنند، می‌خواهم که از این کار دست بردارند، زیرا با این کار آنها دشمنان مردم هنگ‌کنگ خواهند شد.» 

وی در ادامه افزود: «اکثریت قریب به اتفاق می‌خواهند ثبات را بازگردانند، تأمین اجتماعی، رضایت و اشتغال داشته باشند.» 

منتقدان این لایحه، آن را تهدیدی برای استقلال قضایی هنگ‌کنگ می‌دانند و هرچند بعداً آن را پس گرفتند اما اعتراضات به کمپینی برای به دست آوردن دموکراسی عظیم‌تر در این جزیره خودمختار تبدیل شد و گسترش یافت و ناآرامی‌ها به وجود آمد. 

پارلمان چین هشتم خرداد این لایحه امنیتی را به تصویب رساند. بر اساس این قانون، امنیت در این منطقه تقویت خواهد شد.

مقامات آمریکا از جمله رئیس‌جمهور این کشور با اتخاذ مواضعی مداخله‌جویانه، چین را در ارتباط با این لایحه تهدید کرده بودند. دونالد ترامپ از قصد آمریکا برای اقدام علیه چین در ارتباط با هنگ‌کنگ خبر داده بود. «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا نیز در اطلاعیه‌ای به کنگره این کشور اعلام کرد واشنگتن دیگر هنگ‌کنگ را خودمختار نمی‌داند.

این قانون قرار است از تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹) اجرایی شود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پکن هنگ کنگ امنیت چین پکن هنگ کنگ امنیت چین لایحه قانون ملت لایحه امنیتی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟

موضوع فروش دارو به صورت اینترنتی مدتی ست که بسیار مورد بحث قرار گرفته و موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد.

در همین راستا مهمانان برنامه بالاتر شبکه خبر به بیان نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو گفت: فقط از یک سایت ۹۰۰۰ مکمل ورزشی در استان های محروم فروخته‌ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز بیان کرد: برخی از داروسازها و داروخانه دارها در سکوی غیر مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش دارو می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران گفت: بزرگترین چالش ما این است که سیاست‌گذاران ما دارو را نمی‌شناسند و دارو را به عنوان کالای عادی می‌پندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور افزود: مشکلات طرح فروش اینترنتی دارو این موارد است: عدم حفظ محرمانگی، قیمت تمام شده کالا مشخص نیست، اصالت کالا باید در آن تعیین شود، اطلاعاتی که باید به بیمار داده شود و مشخص نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو بیان کرد: در تجارت الکترونیک بدون دستور قضائی هیچ اطلاعاتی را به هیچکس نمی‌دهیم و اصل محرمانگی رعایت می‌شود و حتی درمورد مراجع حاکمیتی هم سخت‌گیری می‌کنیم و مجوز مرجع قضائی را می‌خواهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • سنای آمریکا لایحه کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • کتابی‌درباره استدلال‌های اخلاقی «غذاهای اصلاح شده ژنتیکی»