Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:31:07 GMT

هشدار وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۹۳۴۰

هشدار وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر افزایش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای پایتخت امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

همچنین برای عصر امروز و فردا در آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و همینطور شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرمزگان در روز چهارشنبه با رگبار همراه خواهد بود.

در استان‌های تهران، سمنان، قم و مرکزی نیز امروز وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در برخی ساعت‌ها وزش شدید باد و گرد و خاک در ایلام، خوزستان و بوشهر پیش بینی می‌شود، ضمن اینکه خلیج فارس مواج و تردد شناورهای سبک و تفریحی ممنوع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی هرمزگان خلیج فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی هرمزگان خلیج فارس سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی هرمزگان خلیج فارس سازمان هواشناسی پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز پنج شنبه تداوم بارش‌های رگباری و گاهی رگبار شدید، توأم با رعدوبرق و تگرگ و وقوع تندباد موقتی در بخش‌های جنوب شرقی کشور و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

در این مناطق به‌ویژه طی نیمه اول روز به سبب جاری شدن سیلاب، احتمال رعدوبرق و تگرگ، طغیان رودخانه‌ها و احتمال سقوط و پرتاب به سبب وزش باد شدید، فعالیت‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، طبیعت گردی و پروازهای تفریحی مخاطره آمیز است.

از عصر پنجشنبه با تضعیف این سامانه از شدت بارش‌ها کاسته و در منطقه کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طی جمعه ٣۱ فروردین‌ماه به سبب وقوع ناپایداری‌های همرفتی به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و ارتفاعات جنوب شرق کشور، شرایط برای افزایش ابر و وقوع رگبار موقتی و رعدوبرق و تگرگ مهیا می‌شود.

با در نظر گرفتن وقوع رگبار و رعدوبرق طی ساعات بعدازظهر، جمعه نسبت به زمان بندی مناسب صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با شرایط جوی نامناسب اقدام شود. با توجه به بارش‌های قابل ملاحظه طی روزهای گذشته و پرآبی رودخانه‌ها و دره‌ها در نواحی جنوبی و جنوب شرقی از انجام برنامه‌های دره‌نوردی اجتناب شود.

کد خبر 6081697 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هشدار ؛ وقوع رگبار باران در این ۱۷ استان