Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: چهارمین جلسه کمیته فنی ترافیک با حضور نمایندگان شهرداری اهواز و توزیع نیروی برق این کلانشهر برگزار شد.

او افزود: در این جلسه شهرداری اهواز و توزیع نیروی برق گزارشی از تأمین روشنایی معابر اصلی و فردی و همچنین تأمین برق دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حری اظهار داشت:همچنین تعریض خیابان شهید علاف تا پارک شهروند، امتداد مسیر شرقی پل نهم تا پل کریدور و لزوم رعایت تمهیدات ایمنی مدنظر شرکت مناطق نفت خیز، تغییر کاربری پلاک ۱۵۶۳/۱ بخش ۳ اهواز واقع در جاده داخلی جنب پل غدیر نیز مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: طی جلسه‌ای که فی مابین فرمانداری اهواز، شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق این کلانشهر برگزار می‌شود، باید نسبت به بررسی و اولویت بندی نقاط روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر در قالب برنامه زمان بندی کوتاه مدت و بلند مدت به همراه برآورد هزینه‌ها اقدام و به اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک ارائه نمایند.

به گفته مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان ادامه داد: شهرداری اهواز باید اقدامات لازم نسبت به ارسال نقاط دوربین‌ها و چراغ‌های راهنمایی به شرکت توزیع نیروی برق جهت پرداخت هزینه و نصب کنتور و تامین نیروی برق مورد نیاز را اجرا کند. همچنین درخصوص تعریض خیابان شهید علاف تا پارک شهروند مقرر گردید شهرداری ضمن برگزاری مناقصه نسبت به تحویل باند دوم خیابان شهید علاف ظرف مدت ۶ ماه اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روشنایی معابر دوربین کنترل سرعت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز