Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:51:31 GMT

فعالان فرهنگی و دینی خراسان شمالی تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۹۶۲۴

فعالان فرهنگی و دینی خراسان شمالی تقدیر می‌شوند

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در سطح ملی بناست سال آینده کنگره ملی تبلیغ برگزار شود که طی سال جاری پیش کنگره‌ای برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری همایش متمرکز در استان وجود ندارد اما ضمن دیدار ائمه جمعه در شهرستان‌ها، از فعالان حوزه دینی تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقدیر از فعالان فرهنگی و آموزشی در حوزه دین را دیگر برنامه این سازمان عنوان کرد و افزود: این تقدیر در تمام شهرستان‌ها به صورت همزمان در نماز جمعه اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام خادمی بیان کرد: صدا و سیمای استان نیز در زمینه تکریم و تبلیغ دین و فعالان دینی در تمام برنامه‌ها فعال خواهد بود همچنین از خطبای دینی نیم قرن اخیر استان تجلیل و سرکشی به عمل می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی مبلغان و تشکل‌های دینی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر خدمت به جامعه همواره پابه‌رکاب بوده و هست و در این مسیر از تمام توان خود مایه گذاشته است، امام لازم است خدمات فرهنگی، اجتماعی و دیگر خدماتی که این قشر برای تعالی جامعه اسلامی انجام می‌دهند، بیشتر موردنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

کد خبر 4950579

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی فعالان فرهنگی تجلیل از فعالان قرآنی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی صنایع دستی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی در دیدار با جامعه قرآنی استان با بیان اینکه در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، گفت: هنوز فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی اظهار داشت: هم‌اکنون که کارها به صورت تخصصی انجام می‌شود، انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی گفت: بسیاری از اقدامات فرهنگی در دراز مدت بر اذهان مردم تأثیر می‌گذارد و امروز جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس تبلیغات درست یا نادرست آن مسائل مواجه است و باید در مسائل تبلیغاتی بتوانیم واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم. 

دروغ‌های لیبرال دموکراسی برای مردم افشا شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبلیغات دشمن قوی است اما باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان جامعه برملا کنیم ادامه داد: در این زمینه باید برنامه‌ و طرح داشته باشیم. 

وی یادآور شد: دنیا امروز دوقطبی شده و لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست، ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند و اگر تفکر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم همچون غزه می‌شود. 

قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی گفتمان مقاومت باید به جهان نشان داده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ظرافت درباره عملیات وعده صادق فرمودند که موضوع اصلی در این عملیات اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است. 

حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت نوپدید گفتمان مقاومت رونمایی شده و در ویترین جهانی قرار دارد، یادآور شد: باید قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی گفتمان مقاومت نیز نشان داده شود.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است،گفت: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه‌ها» بسیار خوش درخشید و جزو استان‌های برتر بود.

انتهای پیام/253

دیگر خبرها

  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است