Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار بوشهر با بیان اینکه بعد از کادر درمانی، کارمندان بانک‌ها بیشترین تعداد مبتلایان را به کرونا در استان تشکیل می‌دهند، گفت: برای کنترل و مهار این بیماری، اکیپ‌های بازرسی از ادارات و بانک‌ها تشکیل داده‌ایم تا بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارمندان و شهروندان نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 10:48 - 27 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۴۷۹ عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر نگران کننده شده است، اظهارداشت: برای کنترل و مهار این بیماری، اکیپ‌های بازرسی از ادارات و بانک‌ها تشکیل داده‌ایم تا بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارمندان و شهروندان نظارت کنند.
وی با بیان اینکه در استان بوشهر بعد از کادر درمانی، کارمندان بانک‌ها بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را تشکیل می‌دهند، افزود: مراجعه به بانک‌ها و ادارات در سطح استان بوشهر از روز یکشنبه (۲۵ خرداد) بدون ماسک، ممنوع اعلام شده است.
استاندار بوشهر گفت: کارمندان اداری و بانکی در سطح استان که مبتلا به کرونا هستند باید از مراجعه به محل کار خود بپرهیزند و تا اتمام دوران نقاهت بیماری در منزل بمانند. کارمندانی که بیماری کرونای خود را اعلام نکنند، متخلف محسوب می‌شوند و با آنها طبق قانون برخورد می‌شود. 
گراوند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم خروج از منزل جز برای موارد ضروری و انجام امور بانکی و اداری به صورت الکترونیک از سوی شهروندان، قطعاً در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر موثر خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بانکها و ادارات تعداد مبتلایان به کرونا استان بوشهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا