Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:06:15 GMT

فیلم// چرا نام قاضی منصوری در لیست اعلان‌ قرمز اینترپل نیست؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۰۴۲۷

فیلم// چرا نام قاضی منصوری در لیست اعلان‌ قرمز اینترپل نیست؟!

‍‍‍‍‍‍

چرا نام قاضی "غلامرضا منصوری" در لیست اعلان‌ قرمز اینترپل نیست؟! این سؤالی است که در قالب این فیلم کوتاه به آن پاسخ داده شده است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم؛ چند روز پس از اعلام آمادگی غلامرضا منصوری از متهمان فراری پرونده اکبر طبری برای بازگشت به ایران پس از بازگشایی مرزها، اخیراً غلامحسین اسماعیلی از دستگیری منصوری در رومانی و تحویل وی به اینترپل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اعلام صدور اعلان قرمز (RED WANTED) برای قاضی منصوری، ساعاتی پس از اظهارنظر سخنگوی قوه‌قضائیه، برخی اخبار از آزادی مشروط منصوری در رومانی به شرط عدم خروج از این کشور منتشر شد.

همچنین با وجود اینکه گفته شده درخواست اعلان قرمز صادر شده است اما نه در سایت اینترپل و در لیست اعلان قرمز افرادی که از سوی ایران تحت تعقیب قرار گرفته‌اند اسمی از غلامرضا منصوری وجود دارد و نه حتی به صورت مستقیم و صریح اعلام شده است که بازداشت این متهم به درخواست جمهوری اسلامی ایران بوده است.

پیش از اینکه منصوری در سال 98 از کشور خارج شود، گویا سال 97 نیز سفر یا سفرهایی به کشور آلمان داشته است.

مهدی ابراهیمی عشرت آبادی با اتهام پولشویی، کلاهبرداری و جعل اسناد، ابراهیم مَلِک یا مالک ثابت با اتهام سوءاستفاده، پولشویی، جعل و رهبری یک گروه جنایی سازمان یافته، مازیار زمانی با اتهام تقلب،‌ شاهرخ حیدری با اتهام تقلب و سرقت اطلاعات شخصی افراد، زهرا حیدری مورچه خورت با اتهام اختلاس، جعل اسناد و پولشویی و همچنین ‌مهرگان امیر خسروی (برادر مه‌آفرید امیرخسروی)با اتهام رشوه، کسب غیرقانونی مال، کلاهبرداری و استفاده از اسناد جعلی، 6 متهم تحت تعقیبی هستند که با درخواست جمهوری اسلامی ایران اعلان قرمز آنها صادر و مشخصات آنها روی سایت اینترپل قابل مشاهده است.

اما  چرا نام "قاضی منصوری" در لیست اعلان‌ قرمز اینترپل نیست؟!

شیرزاد: بازداشت غلامرضا منصوری توسط اینترپل با درخواست پلیس ایران انجام شدبازداشت و آزادی غلامرضا منصوری در یک روز؛ استرداد به کدام کشور؟"قاضی منصوری" متهم فراری پرونده اکبر طبری دستگیر شد

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,20,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه غلامرضا منصوری لیست اعلان قاضی منصوری اعلان قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس

روزنامه همشهری در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است. از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»‌

منبع: همشهری

tags # سحر دولتشاهی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم