Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اوسط‌هاشمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از رشته‌های مهم که بزودی در آموزشگاه‌های آزاد فعال می‌شود، مهارت الکترونیک است.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات پرشتاب جهان امروز و شکل‌گیری موضوعاتی نظیر تجارت الکترونیک، می‌طلبد تا مهارت و دانش جوانان علاقه‌مند به این حوزه در قالب مهارت الکترونیک ارتقا یابد و در این حوزه سازمان فنی و حرفه‌ای برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسط‌هاشمی تصریح کرد:هماینک ۱۱ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه آزاد در کشور فعال است که تلاش می شود علاوه‌بر توسعه رشته‌ها تعداد این آموزشگاه در سراسر کشور افزایش یابد.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای در ادامه بیشترین خسارت ناشی از شیوع کرونا را متوجه آموزشگاه‌های آزاد دانست و گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای همچون سایر بخش‌های کشور و جهان از شیوع ویروس کرونا متضرر شد و بیشتر این خسارت متوجه آموزشگاه‌های آزاد شد.

اوسط‌هاشمی افزود: چهار ماه از شیوع کرونا گذشته است که اگر چه ارزش ریالی خسارت وارده بر سازمان هنوز برآورد نشده اما بخشی از توان و فرصت‌های این سازمان را ضعیف کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود از کرونا این درس را گرفتیم که باید در روش‌ها و منابع خود بازنگری کنیم و از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آیین معارفه مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی سازمان فنی و حرفه ای آموزشگاه های آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اسماعیلی امروز جمعه در بازدید از آموزشگاه هنری هزاردستان لرستان، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور طرح آموزش هنر، برای ۷۲ هزار نفر در مناطق محروم آموزش‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نگاه ویژه‌ای به آموزش هنر دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه تحولی در حوزه آموزش‌های هنری طراحی و تدوین شده است، بیان کرد: در حوزه آموزش‌های عمومی طرح آموزش هنر برای همه به‌منظور افزایش سوادآموزش هنری در کشور اجرا شد و تا امروز ۷۲ هزار نفر در این طرح به‌صورت رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار آموزش‌دیده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا در دستور کار این اداره کل قرار دارد، بیان کرد: برای نخستین‌بار در دنیا المپیاد ملی آموزش هنر در کشور به‌صورت تیمی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جایزه «سرو ایرانی» در شش‌ماهه دوم سال جاری برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، گفت: این رویداد ویژه مدیران آموزشگاه‌ها است، همچنین طرح ملی «تابا» برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رونمایی از سامانه نظارت جامع بر آموزشگاه‌های هنری اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مراحل تدوین استانداردهای محتواهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد در حال تکمیل است به‌زودی آموزشگاه‌های هنری آزاد نیز می‌توانند طی یک فرایند مشخص مدارک هنری معتبر بین‌المللی صادر کنند.

کد خبر 6082762

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی