Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:37:10 GMT

انبار احتکار خودرو در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۱۱۰۵

انبار احتکار خودرو در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طرح نظارت و بازرسی از نمایندگی‌های خودرو و پارکینگ‌ها در راستای جلوگیری از انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر در حال اجرا است و طی بازرسی‌های انجام شده در ارومیه انباراحتکار خودرو صفر کیلومتر شناسایی شد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح نظارت و بازرسی از نمایندگی‌های خودرو و پارکینگ‌ها در راستای جلوگیری از انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر در حال اجرا است طی بازرسی‌های انجام شده در ارومیه هفت دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش 6 میلیارد و 760 میلیون ریال کشف و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت و هدف از اجرای این طرح جلوگیری از انباشت و احتکار خودرو است، تا بازار خودرو به یک تعادل نسبی برسد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: مطابق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور تمام نمایندگی‌ها و انبارهای مجاز نگهداری خودروهای صفر کیلومتر موظف هستند در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام و به طور مرتب موجودی انبار خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی اذعان کرد: اگر در حین بازرسی مشخص شود که واحدی در سامانه ثبت نام نکرده و یا اعلام موجودی نکرده است خودروهای موجود در انبار به عنوان احتکار تلقی می‌شوند.

محمودی تأکید کرد: طی رصد نمایندگی ها و انبارهای مجاز نگهداری خودروهای صفر کیلومتر توسط بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تمام خودروهای موجود در انبار دارای بارنامه حمل از کارخانه و پلاک گذاری شده به نام متقاضی باشند و بیشتر از یک هفته در انبار پارک نشود در غیر این صورت نیز به عنوان احتکار برخورد خواهد شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: در جلسه مشترک با نمایندگی‌های مجاز خودرو در استان مقرر شد که به هیچ عنوان خودروی بدون نصب پلاک در داخل نمایندگی به مشتری تحویل داده نشود.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح نظارت و بازرسی از نمایندگی‌ها، انبارهای مجاز نگهداری خودروهای صفرکیلومتر و پارکینگ‌ها در روزهای آغاز خود است در ارومیه هفت دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش 6 میلیارد و 760 میلیون ریال کشف و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده است.

وی یادآور شد: در صورت مشاهده انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر در نمایندگی‌ها، انبارهای مجاز و غیر مجاز، مکان‌های عمومی مردم می‌توانند از طریق سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت این تخلف را اطلاع دهند تا در اسرع وقت و کمترین مدت زمان به تخلف ایجاد شده رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو آذربایجان غربی شناسایی صنعت خودرو آذربایجان غربی شناسایی صنعت خودروهای صفر کیلومتر انبارهای مجاز معدن و تجارت نمایندگی ها سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار