Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز در آستانه هفته قوه قضاییه اول تا هفتم تیر ماه در نشست خبری اظهار داشت: طی مدت یادشده ۴ مورد حبس ابد، ۴۴ مورد حبس های بیش از ٢٠ سال، ١٠٠ مورد حبس ١٠ تا ٢٠ سال، ٧٣٠ مورد حبس زیر ١٠ سال، ١١۶ مورد انفصال دائم از خدمت، ١٧٢ مورد انفصال موقت از خدمت صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شلاق، رد مال و جزای نقدی هم در احکام مجرمان بود.

اژه‌ای ادامه داد: در سال ٩٨ در کنار ارزیابی و بررسی کشف خلاف، گفته شد که نیروهای خوب و متدین در میان قضات که بسیار بسیار زیاد هستند هم تشویق شوند. کمتر از یک درصد تخلف قضات اعم از فساد و غیرفساد گزارش شد اما در کنار آن ۶ هزار و  ۴٠٩ مورد تشویق شدند. همچنین ١٢۵ نفر سلب صلاحیت و تعدادی به مراجع کیفری معرفی و محاکمه شدند.

کد خبر 522398 برچسب‌ها قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای مفاسد اقتصادی مالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه غلامحسین محسنی اژه ای مفاسد اقتصادی مالی مورد حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی داودی بیان کرد: با توجه به این که اعتبار تأییدیه‌های صادره برای آسانسور یک ساله است، نیاز است تا مدیران و مالکان ساختمان‌ها پس از اتمام اعتبار تأییدیه آسانسور‌های خود، برای بازرسی ادواری و دریافت تأییدیه ادواری اقدام کنند.

وی یادآور شد: استفاده کنندگان از آسانسور‌ها می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می‌شود، به سامانه پیامکی،۱۰۰۰۱۵۱۷ از وضعیت تأییدیه آن آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را به اداره کل استاندارد خوزستان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • سامانه ۱۵۱۵ جامع‌ترین سامانه ارجاع کارشناس در کشور
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید