Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره جزئیات طرح خوراک پتروشیمی‌ها که هفته گذشته تقدیم هیأت دولت شد، گفت: طرحی که تقدیم هیأت دولت شد برای ایجاد مشوق‌ها، تخفیف در نرخ خوراک برای جذاب شدن بعضی طرح‌های مهم پتروشیمی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه عمده این تخفیف برای خوراک گازی پتروشیمی پیشنهاد شده است، ادامه داد: این کاهش قیمت با هدف توسعه هوشمند پتروشیمی در شاخه‌هایی که ما به آن نیاز داریم، است و ارتباطی به کاهش قیمت نفت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار مرتبط رکورد تولید در پتروشیمی جم ارتقا یافت هدفگذاری برای تولید محصول جدید پتروشیمی در عسلویه نوسازی واحدهای گاز و گاز مایع مناطق نفت‌خیز جنوب با هدف تامین خوراک پتروشیمی‌ها مشکل تامین خوراک اتان پتروشیمی گچساران برطرف شد جمع‌آوری گاز همراه نفت پشتوانه ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پتروشیمی خوراک قیمت نفت نفت مشوق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: روز ارتش را گرامی داشته و خدمت همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم. جلسه امروز هیأت وزیران به دلیل حضور رئیس جمهور در رژه ۲۹ فروردین با ریاست معاون اول ریاست جمهور تشکیل شد.

وی افزود: البته روز یکشنبه به ریاست آقای رئیس جمهور هیأت دولت جلسه داشت که اهم مصوبات را اعلام می‌کنم. بعد از گزارش‌هایی که اعضای هیأت وزیران در خصوص موضوعات روز از جمله سیل و ریزش‌ها و بارش‌های جوی در جنوب کشور داشتند، نکاتی از سوی وزرای مرتبط از جمله وزیر کشور و نیرو مطرح شد و برخی موارد که نیازمند هماهنگی و تسریع است، تصمیماتی اتخاذ شد.

بهادری جهرمی گفت: هیأت وزیران با تصویب دولت بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت سود تعرفه واردات و صادرات را تصویب کرد که کتابچه آن ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از کنترل قیمت‌های کالاهای اساسی و مصرفی مردم و نیز حمایت از بخش تولید و مواد اولیه مورد نیاز آن است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در بخش مصرفی در جهت حمایت از تولید داخل و جهش تولید تعرفه‌ها حمایتی پیش بینی شده است.

بهادری جهرمی در ادامه سخنان خود گفت: به منظور تأمین مالی موارد مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی یکی از کارهای تأمین مالی، انتشار اوراق اسلامی بود که آئین نامه آن با پیشنهاد مشترک برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی به تصویب هیأت وزیران رسید.

در حال تکمیل

کد خبر 6080362

دیگر خبرها

  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال