Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی «دریم لب فیلمز» تعدادی فیلمی ایرانی را در بازار فیلم جشنواره کن که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود،معرفی می‌کند.

به گزارش ایسنا، از میان فیلم‌های ایرانی که کمپانی «دریم لب فیلمز» به مدیریت نسرین میرشب پخش بین‌المللی آنها را بر عهده دارد چهار فیلم بلند داستانی، دو مستند بلند و یک فیلم کوتاه در بازار جشنواره فیلم کن حضور خواهند داشت که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا برای اولین بار به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، «تی تی» از آیدا پناهنده، «من اینجا هستم» به کارگردانی عباس امینی، «عنکبوت» از ابراهیم ایرج‌زاد، مستند «سایه‌های بی‌خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی، مستند «همراه با باد» ساخته مهدی شادی‌زاده و فیلم کوتاه «تریشکو» به کارگردانی شکیبا خالقی، آثاری هستند که در بازار جشنواره فیلم کن به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها در عرصه خرید، فروش آثار سینمایی، معرفی می‌شوند.

بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل خانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی بازیگران فیلم جدید و ۱۳۹ دقیقه‌ای شهرام مُکری با عنوان «جنایت بی‌دقت» هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره ان حرف می زنند و با شروع ماجراها بر پرده سینما، داستان‌ آنها و قصه فیلم با هم یکی میشود.»

جنایت بی دقت 

فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده نیز با بازی چهره‌های سرشناسی چون الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر همراه است و داستان آن درباره پروفسوری است که قصد دارد نظریه خود را درباره پایان جهان به اثبات برساند و در این میان با مادری عجیب با رحم اجاره‌ای ملاقات می‌کند و ...

تی تی

در فیلم جدید عباس امینی به نام «من اینجا هستم» نیز افشین هاشمی در کنار شیرین اسماعیلی، مهدی صباغی و طیبه نیکزاد نقش آفرینی کرده‌اند و داستان فیلم درباره قتل مشکوک مردی است. 

من اینجا هستم

فیلم «عنکبوت» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد و با بازی محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش و ماهور الوند که پیش از این در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر به نمایش گذاشته شده روایتگر داستانی جنایی با ریشه‌های اجتماعی است و درباره زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد در جامعه را با کاری که تنها از نگاه او صحیح است، خشک کند. 

عنکبوت

مستند «سایه‌های بی‌خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی نیز پس از اولین نمایش جهانی در جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) و کسب جایزه بهترین کارگردانی این رویداد سینمای مستند در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر نیز حضور یافته است. این مستند اثری تکان‌دهنده و برانگیزنده درباره محل نگهداری نوجوانان بزهکار است و روی دختران و زنانی تمرکز می‌کند که به سبب قتل یا معاونت در قتل یکی از مردان خانواده یا خویشاوندان سوءاستفاده‌گر خود به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده‌اند.

مستند سایه‌های بی‌خورشید 

مستند «همراه با باد» با حضور چهره‌هایی چون لیلی گلستان، آیدین آغداشلو، کیانوش عیاری، جواد مجابی، مرم زندی، ابراهیم حقیقی و محسن آزرم، روایتی است از ابعاد هنری چندگانه زندگی عباس کیارستمی و به زندگی این هنرمند ایرانی از نگاه برخی از هنرمندان و شاعران هم عصر او می‌پردازد. 

مستند همراه با باد

فیلم کوتاه «تریشکو» با بازی شکیبا خالقی، شریف شریفی، علی داوودنژاد، امین دهفولی و سیامک مولوی هم درباره زن جوانی است که همراه با گربه‌اش به نام تریشکو به تنهایی در تهران زندگی می‌کند اما مجبور است برای مراقبت از مادر بیمارش به اصفهان برود. زن جوان کسی را برای مراقبت از گربه‌اش پیدا نمیکند و ...

فیلم کوتاه تریشکو 

بازار آنلاین جشنواره فیلم کن (Marché du Film Online) از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) برگزار می‌شود و فیلم‌های معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن 2020 بازار جشنواره فیلم کن 2019 فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟


به گزارش تابناک، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این داروها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

وی گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بیش از پنج هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

 
به گزارش ایرنا، پس از بیش از ۹ سال توقف، عملیات عمره و اعزام زائران خانه خدا و سرزمین از بامداد فردا - دوشنبه ۳ اردیبهشت - از ۱۱ فرودگاه کشور در سراسر کشور آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و و همچنین در قالب ۱۱ پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند