Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@17:16:09 GMT

طرز تهیه واویشکا مرغ، ناهار خوشمزه و متفاوت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۱۱۸

طرز تهیه واویشکا مرغ، ناهار خوشمزه و متفاوت

مواد مورد نیاز برای این غذا شامل سینه مرغ، پیاز، فلفل دلمه، گوجه فرنگی، فلفل سبز، زعفران و آبلیمو است.

در این دستور پخت مرغ را به روش روس ها طبخ می کنیم و یک طعم جدید را امتحان می کنیم. برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذاها سریعتر آماده می شود.

در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت های ۲ سانتی خرد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهیه این غذا حتما باید آبلیمو را در مرحله ی آخر اضافه کنید و بعد از اضافه کردن آبلیمو شعله را خاموش کنید و سپس غذا آماده خوردن است. آب لیمو برای طعم دار کردن مرغ است و به هیچ عنوان قابل حذف نیست.

مواد لازم سینه مرغ:یک عدد (حدود ۳۰۰ گرم)
پیاز بزرگ خلالی شده:یک عدد
فلفل دلمه‌ای خرد شده:نصف یک عدد
گوجه فرنگی خرد شده:یک عدد
فلفل سبز قلمی خرد شده:۳ عدد
زعفران:مقداری
آب لیمو ترش تازه:مقداری
نمک: به میزان لازم
فلفل: به میزان لازم
روغن:به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم   مراحل پخت   مرحله ۱
ابتدا سینه مرغ را خرد کنید.

مرحله ۲
سپس پیاز را خرد کنید.

مرحله ۳
پیاز را در روغن تفت دهید.

مرحله ۴
سپس به آن زردچوبه زده و مقداری مجدد تفت دهید تا پیاز رنگ طلایی بگیرد.

مرحله ۵
سینه مرغ خرد شده را به پیاز اضافه کنید.

مرحله ۶
فلفل قلمی خرد شده را اضافه کنید.

مرحله ۷
پس از آن فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، نمک، فلفل و زعفران را اضافه کنید.

مرحله ۸
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا مواد به خورد هم روند.

مرحله ۹‌
می‌توانید کمی آب به مواد اضافه کنید تا مواد بهتر پخته شوند.

مرحله ۱۰
در آخر آب لیمو را اضافه کنید.

مرحله ۱۱
در نهایت غذا آماده سرو است آن را در ظرف مناسب بکشید و میل کنید.

 

منبع: غذالند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: غذای روسی ناهار مرغ سبک زندگی پارسی خبر سینه مرغ خرد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سال گربه که در اکران عید فطر به سینما‌ها اضافه شد، درباره شرایط فعلی این فیلم به خبرنگاران گفت: سینمای ایران ظرفیت دو فیلم پرفروش در کنار هم را دارد. شرایط اکران این فیلم برای عید فراهم نشد و امیدوارم هم تمساح خونی و هم این فیلم، به فروش بالایی برسند. این فیلم می‌تواند با وجود تمساح خونی هم پرفروش شود.

به گزارش ایرنا، خانی با بیان اینکه مدت‌هاست فیلم‌هایی در گونه کمدی فانتزی نداشتیم، گفت: این فیلم، فضایی فانتزی و نه واقعی دارد. در سال گربه به این سمت رفتیم که قصه، صحنه، لباس‌ها و ماهیت فیلم، کمدی - فانتزی باشد.

تهیه‌کننده فیلم دوزیست، دهه‌های ۷۰ و ۸۰ را مملو از فیلم‌هایی در گونه فانتری کمدی دانست و گفت: در سینمای ایران با کمبود ژانر مواجه هستیم و هر فرد باید تلاش کند در فضای ژانر کاری خودش، اتفاق متفاوتی را رقم بزند. در دهه ۷۰ و ۸۰ فیلم‌هایی در این ژانر، زیاد داشتیم که حالا فراموش شده‌اند، اما در حال حاضر به دلیل ایجاد تنوع در ذائقه مردم باید تلاش کنیم تکثر و تفاوت ژانر ایجاد کنیم.

متفاوت‌ترین نقش آفرینی بهرام افشاری در انتظار مخاطب است

تهیه‌کننده سال گربه در پاسخ به اینکه آیا بهرام افشاری می‌تواند موفقیت فسیل را در این اثر تکرار کند، افزود: بهرام افشاری بازیگر خوبی است و در این فیلم، متفاوت با تمام فیلم‌هایی که پیش‌تر بازی کرده، ظاهر شده است. مخاطب قطعا دوست دارد ببیند بهرام افشاری در این فیلم چگونه است و تفاوت بازی او را در این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی احساس خواهد کرد.

خانی که پیشتر تجربه همکاری با کارگردان سال گربه را در سریال حرفه‌ای داشت، دراین‌باره گفت: دو فیلم قبلی کارگردان این اثر، اجتماعی و جنایی - پلیسی بود و با مشورت هم، هر دو به این نتیجه رسیدیم که هم ایشان خودشان را تکرار نکند و هم من. من قبل از این فیلم، یک سریال کمدی ساختم و بعد، فیلم اجتماعی و تلاش داشتم در ژانر‌های قبلی نمانم.

فیلم سینمایی سال گربه فیلمی در گونه کمدی فانتزی است که بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور و همچنین علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.

سعید خانی پیش از این فیلم، تهیه‌کنندگی سریال حرفه‌ای را به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده برعهده داشته است. تقی‌زاده پیش از سریال حرفه‌ای، فیلم زرد را کارگردانی کرد که ملودرامی اجتماعی بود. من، لیپار، دوزیست، لونه زنبور و ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا دیگر فیلم‌هایی هستند که خانی آن‌ها را تهیه کرده است.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • طرز تهیه 25 کیلو چلو ماهیچه توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین دسر یخچالی با شیره انگور و گردو + فیلم
  • جگر غول پیکر گاو، چالشی خوشمزه برای آشپزهای جسور (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)