Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین مجمع سالانه جامعه اسلامی مهندسین پنجم تیرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه چهاردهمین مجمع جامعه اسلامی مهندسین روز پنجشنبه(پنجم تیرماه) سال جاری برگزار خواهد شد،‌گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم بر این شد که با هماهنگی وزارت کشور چهاردهمین مجمع به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه افزود: جامعه اسلامی مهندسین اولین حزبی است که مجمع خود را با این تعداد و به صورت مجازی برگزار می‌کند.

خجسته پور با بیان اینکه نامه نگاری‌ها با وزارت کشور انجام شد و ستاد برگزاری مجمع شکل گرفت، خاطرنشان کرد: آقای نجابت عضو شورای مرکزی و معاون اسبق وزارت نفت به عنوان رئیس ستاد مشخص شد و کارها روی روال در حال انجام است. همچنین تمام مواردی که در مجمع قبلی داشتیم در این مجمع رعایت خواهد شد و اعضای مجمع جامعه اسلامی مهندسین که پیش‌تر توسط استان‌ها معرفی شده و به تایید رسیده اند، توسط سامانه‌ای در این مجمع حضور مجازی خواهند داشت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: تمامی مراحل مجمع اعم از سخنرانی و گزارش دو سالانه دبیرکل و قرائت بیانیه مجمع به صورت مجازی انجام می‌شود و در نهایت اعضا در رای‌گیری مجازی شرکت خواهند کرد.

خجسته پور با بیان اینکه قطعاً اطلاع رسانی ما به اصحاب رسانه به صورت مجازی و آنلاین خواهد بود، تصریح کرد: هیئت رئیسه مجمع برای مجازی اعضای مجمع انتخاب کنند ولی آنها در دفتر مرکزی حضور خواهند داشت و بر سامانه نظارت خواهند کرد و جمعاً افراد حاضر در محل فیزیکی مجمع به ۱۰ نفر نخواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: به دلیل برگزاری مجازی مجمع حضور اعضا نسبت به مجامع گذاشته دو و نیم برابر بیشتر خواهد بود و استقبال خوبی از این مجموعه شکل گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جامعه اسلامی وزارت نفت وزارت کشور ویروس کرونا جامعه اسلامی وزارت نفت وزارت کشور ویروس کرونا جامعه اسلامی مهندسین صورت مجازی برگزار چهاردهمین مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود