Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:18:05 GMT

مدارس خشتی و گلی برچیده شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۷۵۹

مدارس خشتی و گلی برچیده شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز هماهنگی حوزه وزارتی با صدور ابلاغیه به ادارات کل آموزش‌وپرورش اعلام کرد: با توجه به برچیده شدن مدارس خشتی و گلی در سطح کشور و در راستای حفظ ایمنی دانش آموزان و جلوگیری از حوادث احتمالی برای ایجاد و اختصاص کد به مدارس جدید، بر رعایت موارد ذیل تأکید می‌شود:

۱. از اجاره ساختمان‌های خشتی و گلی به‌عنوان فضاهای آموزشی اجتناب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. مدارس خشتی و گلی در مالکیت آموزش‌وپرورش و بلااستفاده، با رعایت مقررات تخریب و در صورت نیاز و با استفاده از اعتبارات دولتی با ظرفیت‌های خیرین، بازسازی و به نحو بهینه استفاده و یا باوجود شرایط قانونی تبدیل به احسن شود.

٣. از ورود دانش آموزان به ساختمان‌های خشتی و گلی موجود جلوگیری شود.

۴. از اختصاص کد واحد سازمانی به ساختمان‌های خشتی و گلی اجتناب شود.

۵. با وصف نیاز به اجاره نمودن ساختمان‌ها به‌عنوان فضاهای آموزشی و پرورشی، علاوه بر رعایت مقررات مربوط الزاماً نظر فنی ادارات کل نوسازی، مدارس استان اخذ گردد.

کد خبر 4951097

منبع: مهر

کلیدواژه: بخشنامه مدرسه وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا شورای شهر تهران اکبر طبری آتش سوزی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران خشتی و گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 6082080

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید