Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:19:01 GMT

افزایش دما و خاموشی‌ها در جیرفت همچنان مشکل ساز!!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۷۷۲

افزایش دما و خاموشی‌ها در جیرفت همچنان مشکل ساز!!

ایسنا/کرمان مدیر امور برق جیرفت، اتصالی در پست فوق توزیع را علت قطعی‌های برق در این شهرستان عنوان کرد.

"غلامعباس انجم شعاع" در پاسخ به چرایی قطعی های مکرر و افت ولتاژ برق طی روزهای اخیر در شهرستان جیرفت در گفت‌و گو با ایسنا گفت: علت قطعی های اخیر مربوط به اتصالی در پست های فوق توزیع در شهرستان است که مجبور شدیم خاموشی های متعددی را اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با این توضیح که گاهی پست های فوق توزیع دچار مشکل می شوند و این مساله باعث ایجاد قطعی می گردد، افزود: چند روز قبل پست واقع در محل چهارراه برق شهر جیرفت دچار نقص شد که آن منطقه تحت تاثیر این مشکل قرار گرفت و باعث شد مشترکین در این محله ساعاتی را بدون برق داشته باشند. 

انجم شعاع ایجاد مشکل در خطوط دکل های بین شهری را یکی دیگر از عوامل موثر بر قطعی ها برشمرد و اظهار کرد: ایجاد مشکل در این بخش به ندرت  پیش می آید و چند روز قبل به همین علت باعث شد برق مناطقی از شهر و حتی برخی از نقاط عنبرآباد دچار مشکل شوند.

وی در ادامه  مطلب فوق افزود: به دلیل مشکل دکل های بین شهری، متاسفانه یکی از خطوط شهری را از دست دادیم و باید از جاهای دیگر برق تامین می کردیم که متاسفانه برخی نقاط کشش این بار را نداشتند.

مدیر امور برق شهرستان جیرفت از مصرف بی رویه برق در فصل تابستان باتوجه به افزایش دما خبر داد و گفت: تا آخر تیرماه به احتمال زیاد یک پست فوق توزیع ۴۰۰ کیلوولتی وارد مدار خواهد شد که قادر است همه مشکلات برقی این منطقه را حل کند.

انجام شعاع بر لزوم ترویج فرهنگ مدیریت مصرف تاکید کرد: اگر فرهنگ مصرف درست توسط مردم رعایت شود در بخش توزیع دیگر شاهد اختلال در برق نخواهیم بود. 

مدیر امور برق جیرفت از هزینه ۳۰ میلیارد ریالی در چند روز اخیر برای رفع افت ولتاژ و اصلاح شبکه از محل منابع داخلی و اعتبارات عمرانی خبر داد و با تاکید مجدد بر علت قطعی های اخیر در سطح شهرستان‌ جیرفت افزود: به علت اتصالی در خط فوق توزیع جهت جلوگیری از خاموشی در یک منطقه، مجبور به اعمال خاموشی ها به روستاها، مرکز شهر و محله ها به صورت تقسیم بندی شده بودیم که همین امر سبب قطعی های یک ساعته در این منطقه بود.

به‌گزارش ایسنا، با توجه به افزایش دما و رشد بار مصرفی طی ماه ها و روزهای اخیر به نظر می رسد تنها راه نجات منطقه از خاموشی های مکرر و افت ولتاژ که  همه ساله خسارات زیادی را به وسایل برقی و خانگی مشترکین وارد می کند و به یک مطالبه عمومی نیز تبدیل شده است، راه اندازی هر چه سریع تر پست فوق توزیع ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان جیرفت است که تسریع روند تکمیل این پروژه عزم جدی مسوولان شرکت برق منطقه ای را می طلبد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق جنوب کرمان خاموشی ها فوق توزیع قطعی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و با همکاری نیروهای پاسگاه حسین آباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۰ هکتار از اراضی ملی روستای قاسم آباد از توابع بخش اسماعیلی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی، بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، گفت: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جیرفت تصریح کرد: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6081885

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان