Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام عرب علی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر، گفت: امنیت یکی از ضرورت هاست و یکی از دستگاه‌هایی که از همان ابتدا با ورود ویروس منحوس کرونا در میدان حاضر شد، نیروی انتظامی بود.

او افزود: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ و برقراری نظم و امنیت در راستای ارائه خدمات مبارزه با ویروی منحوس کرونا پا به پای دیگر دستگاه‌های مرتبط قدم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان بهشهر در پایان از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و پاسداری از جان و مال مردم تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اما جمعه ویروس کرونا نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یکی از عملیات‌های منحصر به فرد بود که در این سال‌ها اتفاق افتاده است اظهار کرد: باید ابعاد این عملیات را فرماندهان برای مردم توضیح بدهند.

وی افزود: وقتی که رژیم صهیونیستی مستشاران ما را در کنسولگری سوریه به شهادت رساند آمریکا وارد میدان شد و به ایران گفت شما حرکتی نداشته باشید و اروپا وکشورهای حوزه خلیج فارس هم همین نظر را داشتند.

امام جمعه شهر ری ادامه داد: این توصیه نشانه دلواپسی آنها از پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی بود، غربی‌ها در پی گیری پهپاد ها ناکام بودند و جمهوری اسلامی در این عملیات به مقصد و مقصود خود رسید.

شاهچراغی گفت: عظمت قدرت در آتش لحظه‌ای این عملیات بود یکباره آتش بر سر آنها ریخت نتوانستند پیش بینی کنند و ایران اعلام کرد که نمایش قدرت است نه اعمال قدرت و اگر اسرائیل روزی بخواهد دست به شیطنت بزند اعمال قدرت خواهد کرد و بنا به فرمایش آقا این یک تنبیه بود و انتقام سخت نبود.

وی افزود: این عملیات از نظر زمانی دو هفته طول کشید در طی این دوهفته اضطراب و فشار زیادی به اسرائیل وارد آمد مردم به فروشگاه‌ها ریختند و فشار روانی به اندازه ۲۰ هفته به آنها وارد شدو این بحران‌های سیاسی و نظامی به نفع ایران اسلامی تمام شد.

امام جمعه شهرستان ری گفت: دنیا فهید که ایران اسلامی قدرت پاسخگویی دارد و نمی‌گذارد اسرائیل به شرارت خود ادامه بدهد و رژیم صهیونیستی یا این عملیات آبروی خود را در جهان برد.

شاهچراغی ضمن تقدیر از سپاه در این عملیات خاطر نشان کرد: هماهنگی بین نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است که بخش دیگری از موفقیت ما در این عملیات بود.

کد خبر 6082661

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود