Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سازمان ترافیک شهرداری تبریز به شورای ترافیک پیشنهاد داده تا محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا خیابان 17 شهریور گسترش یابد.

اصغر آدی بیگ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تلاش می‌کنیم محدوده طرح را مقداری توسعه دهیم تا هم به کاهش آلودگی هوا کمک کند و هم تردد خودرویی در هسته مرکزی شهر کم شود، اظهار کرد: تقاضای گسترش طرح زوج و فرد تا خیابان 17 شهریور را هم داده‌ایم و به محض توافق و تایید شورای ترافیک، این موضوع عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که طرح زوج و فرد از سال گذشته و با هدف کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر شروع شده است، افزود: معتقدم این طرح یکی از طرح‌های موفق در شهر تبریز بود که باعث شد از حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر کاسته شود.

وی با بیان این‌که اثرات این طرح را مردم تبریز درک کردند، گفت: این طرح، حدود 30 الی 38 درصد آمار تردد خودرو به ویژه در روزهای پیک ترافیک را کاهش داد؛ البته بعد از شیوع کرونا مردم بیشتر از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کردند اما اکنون دوباره این طرح را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ترافیک طرح ترافيك محدوده طرح زوج و فرد طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روزها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز، نشست مشترک نمایندگان مجلس در این حوزه نیز در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و رؤسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد درباره مباحث ارزی، گزارشی در صحن مجلس در این مورد ارائه شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

کد خبر 6084056 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات فارسی تصویب می‌شود
  • روند تصویب برنامه ملّی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی در شورای فرهنگی عمومی
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت