Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:42:22 GMT

عرضه سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایری

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۳۱۹۱

عرضه سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله بهرامی مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: توزیع سیلندر گاز و نفت سفید در مناطق عشایری استان در راستای تسریع، امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و ارائه خدمات بیشتر به قشر مولد عشایری صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی از سرمایه‌های ملی و از ارزش بالایی برخوردار هستند، افزود: در راستای سیاست واهداف سازمانی، جلوگیری از آتش سوزی مراتع، و تامین نیاز‌های عشایر ۳۴ جایگاه ذخیره سوخت با عاملیت شرکت تعاونی توزیع سیلندر گاز و نفت سفید را در مناطق عشایری استان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی بیان کرد: در سال ۹۸ شرکت‌های تعاونی عشایری تامین و توزیع انرژی گرمایی بیش از ۳۹۳۹۵۰۰ لیتر نفت سفید و ۴۵۴۵۷ باب سیلندر گاز در مناطق عشایری را تامین کردند.

گفتنی است۲۳ شرکت تعاونی تحت نظر اتحادیه تعاونی‌های عشایری امر خدمات رسانی به جامعه مولد عشایر در استان پهناور فارس و مناطقی از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و اصفهان را عهده دار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر فارس فارس گاز و نفت سفید سوخت رسانی مناطق عشایری سیلندر گاز نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان آخرین جزئیات و شرایط لازم برای بیمه مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر را تشریح کرد.

کیانوش کازرونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرحله نخست پیش ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنها بعد از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۶ متولد شده باشد، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، لازم به ذکر است فرایند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال نهایی می‌شودد و اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است که منطبق بر فراخوان شرایط لازم را دارند و زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: ضروری است با بسیج و به‌کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی و گسترده در این زمینه اقدام شود تا افرادی که در مناطق عشایری مشمول این خدمت می‌شوند، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که مشمول شرایط مذکور هستند، می‌توانند تا سی‌ام فروردین نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

کازرونی تاکید کرد: تمام حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 744833

دیگر خبرها

  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • مسافران همیشه طبیعت را دریابیم
  • زندگی آرام عشایری جای خود را به زندگی روستایی و شهری می دهد!
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند
  • توزیع حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بین عشایر خراسان شمالی