Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تولید کنندگان باید علاقمند به حل مشکلات واحدهای تولیدی خود باشند و نسبت به اجرای مصوبات که با حضور خود آنان نهایی می‌شود، اهتمام داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دولت و قوه قضائیه به تعطیل نشدن واحدهای تولیدی تاکید دارند و ما تلاش داریم در این جلسات با بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی این هدف تحقق یابد اما متقاضی نیز باید پیگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تشکیل کمیته‌ای روند اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ٩٨ بررسی شود و در صورت عدم اجرای مصوبه‌ای توسط بانک‌ها باید بانک مربوط به هیأت خبرگان بانکی استان معرفی شود و در صورت عدم مراجعه متقاضی به بانک باید برای اجرای مصوبه و یا انصراف هر چه سریع‌تر، موضوع تعیین تکلیف شود.

قنبری به توجه ویژه استاندار خراسان شمالی برای پیگیری از سطح ملی جهت حل مشکلات اقتصادی و افزایش اعتبارات از بخش‌های مختلف اشاره داشت و گفت: این هفته با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس جلسه‌ای در تهران با رئیس صندوق توسعه ملی برای پیگیری و اجرایی شدن تفاهم نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شد.

کد خبر 4951125

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی قانون رفع موانع تولید جهش تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج صنایع دستی استانداری سمنان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص مشکل کدورت آب شهر خرم‌آباد به دنبال بارندگی‌های شدید، اظهار داشت: با تأکیدات و حمایت استاندار و با استفاده از اعتبارات داخلی توانستیم این مشکل شهر خرم‌آباد را که سالیان زیادی به‌ویژه بعد از بارندگی‌های شدید اسفند و فروردین‌ماه به وجود می‌آمد برطرف کنیم.

وی به کدورت بالای ۴۰ درصد آب شرب خرم‌آباد بعد از بارندگی‌های شدید فروردین‌ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از مشکل کدورت سال گذشته و طی نشست‌هایی که با استاندار و معاون عمرانی استاندار داشتیم برنامه‌هایی برای رفع این مشکل تدوین و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه درگذشته رفع این مشکل را منوط به احداث فاز دوم تصفیه‌خانه می‌دانستند، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش جهادی و انقلابی توسط همکاران معاونت آب و سایرین موفق شدیم کنیم این مشکل را در بیش از ۹۵ درصد مناطق آسیب‌پذیر شهر که دچار کدورت می‌شدند برطرف کنیم.

اکبریان، ادامه داد: منتظر یک سری مجوزهای اداری هستیم تا مشکل اندک مناطق باقیمانده را نیز مرتفع کنیم.

کد خبر 6064438

دیگر خبرها

  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان