Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@16:08:48 GMT

واکنش سیدجلال به شائبه خداحافظی‌اش از فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۳۷۴۷

واکنش سیدجلال به شائبه خداحافظی‌اش از فوتبال

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرپرست باشگاه سعی می کند مشکلات را حل کند و باید هم بیشتر از اینها تلاش کند.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی که ظهر امروز به دلیل عدم حضور مهدی رسول پناه در ساختمان باشگاه پرسپولیس نتوانست با سرپرست سرخپوشان جلسه داشته باشد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آقای رسول پناه به دیدار مدیران آتیه داده پرداز رفته است و چون عصر بازی داریم به خانه می روم تا استراحت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض برخی باشگاه ها و صحبت های مدیران آنها علیه برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید قاطعانه صحبت کنند تا آنها جوابشان را بگیرند. درست نیست هر کس هرچه می خواهد بگوید و هواداران تیم ها را علیه هم کند.

بیشتر بخوانید:

منصوریان: من نگذاشتم سیدجلال استقلالی شود

مدافع پرسپولیس درباره شرایط این تیم تاکید کرد: با شروع دور جدید تمرینات تست بدنی خوبی را پشت سر گذاشتیم. مشکلات زیادی هم هست که آقای رسول پناه در حال حل آنهاست و تلاش می کند اینها را برطرف کند اما او باید بیشتر از اینها سعی کند چون پرونده های زیادی در فیفا داریم که نباید باعث آزردگی خاطر هوادارانمان شود.

حسینی درباره مصدومیت طولانی مدت محمد انصاری و دوری او از تمرینات پرسپولیس تاکید کرد: او یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است و امیدوارم هرچه سریعتر به میادین بازگردد.

کاپیتان پرسپولیس که با سوال خبرنگاری مبنی بر شایعه خداحافظی اش از فوتبال روبرو شد، در حالیکه تصمیم به ترک جمع خبرنگاران گرفت گفت: نه چنینی چیزی نیست و من درباره اش صحبت نمی کنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

فوق ستاره آرژانتینی تاکید کرد هر زمان احساس کند که دیگر فایده ای در زمین ندارد از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای  انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای  همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)