Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مهدکودک‌های استان سمنان فعالیت خود از ۲۴ خرداد ماه جاری آغاز کردند، ابراز داشت: در این فعالیت‌ها پروتکل‌های بهداشتی با رعایت مقررات و ضوابط خاصی رعایت می‌شود لذا خانواده‌ها نگران کنترل بهداشت در مهدکودک‌ها نباشند.

وی بابیان اینکه در مناطق سفید برای کودکان زیر چهار سال مهدهای کودک باید با نصف ظرفیت فعالیت داشته باشند، افزود: برای کودکان پنج و شش سال نیز فعالیت آزاد در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه در مناطق زرد نیز مهدکودک‌ها با نصف ظرفیت فعالیت خواهند داشت، ابراز داشت: برای کودکان پنج و شش ساله نیز مهدکودک‌ها مجاز به پذیرش نصف ظرفیت با اولویت مادران شاغل هستند.

ایزد پور بابیان اینکه فضای مهدکودک‌ها و وسایل بازی ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: حضور کودکان با ماسک و دستکش و نظارت مربیان بر شستشوی دست کودکان، تغییر چیدمان کلاس‌ها، تعطیلی فعالیت‌های با تحرک بالا و تاکید بر فعالیت‌های انفرادی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله برنامه‌هایی که در مهدکودک‌ها برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه میزان شهریه خردادماه ۲۵ درصد شهریه ماهیانه مهدکودک یعنی یک هفته از چهار هفته است، افزود: و تا ابلاغ شهریه جدید سال جاری اعلام افزایش قطعی شهریه به والدین نباید صورت گیرد و شهریه دریافتی نیز علی‌الحساب خواهد بود.

کد خبر 4951184

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان مهد کودک ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج صنایع دستی استانداری سمنان مهدکودک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی در خراسان رضوی

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز گفت:  ظرفیت اشغال این واحدهای اقامتی در ایام نوروز ۲۵ درصد اعلام شده  است.   یوسف بیدخوری افزود: ظرفیت اقامتی بوم گردی‌ها و اقامتگاه‌های سنتی خراسان رضوی حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر است و بیشترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ترتیب در شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، گناباد، خواف، کلات، نیشابور، چناران، گلبهار، تربت‌حیدریه، کوهسرخ و درگز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خدمات نوروزی گروه های جهادی در استان سمنان
  • فعالیت ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی در خراسان رضوی
  • میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی سمنان در سال گذشته ۶۰ درصد بود
  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • کودکان در بستر رشد بیش از هر چیز به قرآن نیاز دارند
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند