Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در خصوص تنظیم بازار و ادامه روند نظارت و کنترل بازار با شدت بیشتر و برخورد با متخلفین خبر داد و گفت: رصد بازار، تامین به موقع کالا‌های ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از اهداف مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با تلاش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط اقدامات خوبی برای ایجاد ثبات در بازار صورت گرفته و نیازمند استمرار تلاش در این زمینه است و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال و برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تشریح گزارش کارشناسی و آنالیز قیمت تمام شده کشتار مرغ روز و بررسی قیمت پیشنهادی کمیته کارشناسی، اعضای جلسه مبلغ ۵۰۰ تومان را بعنوان قیمت مصوب برای کشتار مرغ تعیین کردند.

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در ادامه تاکید کرد: خدمات قابل ارائه در کشتارگاه بررسی و علت تفاوت قیمت ارائه شده برای خدمات این کشتارگاه با سایر کشتارگاه‌ها معلوم شود و طی بررسی کارشناسی تاثیر افزایش قیمت تمام شده مشخص و سپس راهکار لازم نیز ارائه گردد.

او افزود: از طریق کارگروه تنظیم بازار کشوری به استان‌ها اختیارات لازم داده شود تا در صورت کمبود و یا افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار، در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها مقداری از کالا‌های ذخیره سازی شده با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان به بازار تزریق شود.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی کنترل بازار کالاهای اساسی تنظیم بازار معدن و تجارت استان سازمان صنعت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: این حمایت‌ها شامل بازدیدهای مسوولان، تبلیغات رسانه‌ای و برخورداری از مزایای تبصره ۱۸ قانون بودجه است.   امیررضا رجبی افزود:در دولت سیزدهم سهم مالیات تولیدکننده کاهش یافته است؛ به طوریکه در حال حاضر سهم تولیدکنندگان در حوزه مالیات ۱۸ درصد است؛ اما در گذشته این رقم ۲۵ تا ۳۰ درصد بود، اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی نیز اعلام کرده که شناسایی مودیان مالیاتی در استان رشد خوبی داشته است.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در خصوص جرایم واحدهای صنعتی نیز بدون بررسی و کارشناسی‌های لازم، اعمال جرایم امکان‌پذیر نیست و این اداره کل از تولیدکنندگان در این زمینه حمایت می‌کند.   رجبی افزود: بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهادها نمی‌توانند هر ثبت سفارشی را برای واردات انجام دهند؛ به طور مثال، در صورت وجود کالای تولید داخل مشابه، امکان واردات وجود ندارد مگر در موارد خاص که بررسی فنی انجام گیرد.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: اگر واحد تولیدی افزایش تولید بیش از ۲۰ درصد داشته باشد، می‌تواند درخواست خود مبنی بر افزایش سهمیه تخصیص ارز را به اداره کل صنعت استان منعکس کند تا پیگیری لازم انجام شود، در این زمینه ابتدا باید میزان تولید قبلی واحد صنعتی در سامانه‌ها ثبت شود تا تقاضا برای تخصیص ارز اضافه انجام ‌گیرد.      

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان